Deze leuke, maar vooral heerlijke dame bezocht. Was bij haar in de stad aan het werk en keek even op mijn telefoon of er iets te doen was. Haar advertentie viel mij meteen op, tevens op dit forum gekeken, en zodoende een appje gestuurd welk vrijwel meteen werd beantwoord. Afspraak gemaakt en na verloop van tijd naar Karina toe.
Deur werd opengemaakt en daar stond een vrouw! Heerlijk opgemaakt, vol in geweldige lingerie en een pose waar je u tegen zegt. Werd begroet met een kus, een drankje en een babbeltje. Daarna even opfrissen middels een kleine douche en toen ik weer richting haar liep, kwam zij mij al tegenmoet gelopen. Met de handen elkaars lichaam verkennen en daarna heerlijk kussen en zoenen. Merkte geen enkele terughoudendheid bij haar. Voor mij een goed teken en dat belooft veel goeds.
Op bed beland en haar mooie lichaam bekeken en gekust. Waarna ik haar heb gebeft waar zij, volgens mij, enorm van genoot. Merkte aan haar lichaam dat dit toch wel bij haar iets losmaakte. Na een tijdje wilde zij de rollen omdraaien, half liggend/zittend, nam zij mijn lid in haar handen, waarna zij eerst een paar likjes gaf waarbij zij mij lang aankeek. Daarna vol op de aanval en zij pijpte mij heerlijk, maar vooral lang.
Condoompje erom en eerst doggy, ze zei "I love that position". Voorzichtig naar binnen, maar al snel merkte ik dat zij enorm nat was. Haar heerlijke billen en middel vastgepakt en kon mijn ritme bepalen en lekker doorstoten. Op een gegeven moment wilde zij intiemer, zij draaide zich om en ik ging weer bij haar naar binnen. Dit werd heel intiem, ze nam mij echt in haar armen en hield mij stevig vast. Ik bepaalde weer het ritme, merkte dat beiden genoten en zo een tijdje heerlijk elkaar verwend. Haar lichaam gaf aan dat zij kwam, iets het tempo omhoog, waarna zij aanspande en na een tijd weer verslapte.
Dat verslappen was haar lichaam, niet haar zin. Condoom eraf en zij nam mijn lul diep in haar mond. Ik zei nog, dat ik ging komen, en kreeg vrolijk tussen het pijpen te horen "you can cum in my mouth". Dat liet ik mij geen tweede keer zeggen en kwam ook, zo heerlijk. Ze spuugde het daarna over mijn borst uit waarbij zij mij echt geil aankeek. Kleine kus op de mond en we gingen ons even afspoelen, kleertjes aan en afscheid genomen met een heerlijke zoen! Een heerlijk bezoek en zeer de moeite waard, derhalve ook een klein fooitje (€ 20,00)!