modjomaster
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
van de week langs geweest bij deze mooie kleine en pittige dame
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Karina bracht het condoom goed aan en begon me te pijpen met diepuh halen ze doet dit erg goed en met diepuh halen en kijkt me met haar geile oogjes bij aan
Hierna heb ik Karina op haar ruggetje gelegd en met haar mini kutje omhoog en begon haar heerlijk diep te stoten, ze doet goed mee en het uitzicht op haar mooie kleine tietjes maakt me nog meer geiler
Haar kutje werd lekker warm tijdens het pompen en dat maakt het gevoen in haar kutje ook steeds lekkerder.
Toen was het tijd voor doggie Karina heeft een mooi kontje om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Ik ga zeker weten weer terug naar deze kleine dondersteen
Ze is geduldig heel vriendelijk en neemt echt de tijd voor je
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Karina bracht het condoom goed aan en begon me te pijpen met diepuh halen ze doet dit erg goed en met diepuh halen en kijkt me met haar geile oogjes bij aan
Hierna heb ik Karina op haar ruggetje gelegd en met haar mini kutje omhoog en begon haar heerlijk diep te stoten, ze doet goed mee en het uitzicht op haar mooie kleine tietjes maakt me nog meer geiler
Haar kutje werd lekker warm tijdens het pompen en dat maakt het gevoen in haar kutje ook steeds lekkerder.
Toen was het tijd voor doggie Karina heeft een mooi kontje om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Ik ga zeker weten weer terug naar deze kleine dondersteen
Ze is geduldig heel vriendelijk en neemt echt de tijd voor je