• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Karina, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Energie123

Newbie
9
01/08/23
3
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5480082-karina
Totale kosten (in euro)
100
Dame komt uit Moldavië en had helaas geen lingerie aan ondanks dat zij dat in de app wel bevestigd had dat te doen. Ontving mij in een aftans onderverhuur woonhuis. Ze bood mij neuken zonder condoom voor 50€ extra. Dat heb ik vanwege veiligheid niet gedaan. Ze heeft een heel naturel en wel mooi lichaam zonder siliconen, slechts een kleine tatoeage en een behaard kutje. Lijkt mij nog een heel jonge vrouw.

Tongzoenen deed ze, echter soms deden mijn baardharen haar pijn, waar ik mij nog vanochtend nat geschoren heb en ook geen zware baard heb. Negenenzestig standje wilde ze niet. Bij het neuken eerst zij boven dan in missionaris en gaf zij een beetje pijn kreten. Bleek zij mijn pik te groot te vinden, heb ik nog nooit meegemaakt. Ze spreekt geen woord Engels en gaf aan Duits te spreken, echter toen ik Duits met haar ging praten bleek ze dat ook maar een klein beetje te kunnen. Communicatie in Engels via telefoon dan maar.

Het vak van sexwerker lijkt zij mij niet heel geschikt voor te zijn. Heb wel een beetje met haar te doen.

 
Terug
Bovenaan Onderaan