DildoBaggins
Stamgast
Ook telefonisch is ze niet te bereiken hoor. Zelfs als ze in WA online lijkt te zijn…klopt wa sucks wat dat betreft. ik wil ook altijd de dame aan de telefoon. Ook om haar stem te horen en een indruk te krijgen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok telefonisch is ze niet te bereiken hoor. Zelfs als ze in WA online lijkt te zijn…klopt wa sucks wat dat betreft. ik wil ook altijd de dame aan de telefoon. Ook om haar stem te horen en een indruk te krijgen.
Welke "lijst" is dat ? Een zwarte lijst van gasten die niet ok zijn, of juist een witte lijst van betrouwbare mannen ?Goed advies nog meer berichten sturen .
Dat heeft geen zin. al die Oostblokse dames rond de 40 werken alleen maar met die "lijst". Sta je er niet op. Vergeten en doorgaan. Sommige reageren niet en andere reageren met te vol of te druk. Wat Bullshit is want deze dames plannen altijd op de dag zelf. Ik ken er zo een paar noemen die net als Arina werken. Gewoon boycotten voor de mensen die worden genegeerd.
Is dit dr weer?!
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Bussum
Grootste aanbod van geile vrouwen in Bussum die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Het nummer heeft echter geen Whatsapp mogelijkheid...Ja !
Top. Iets of wat uit de richting. Hopelijk gauw richting Brabant
Ik begin toch wat te twijfelen dan. Iemand die dan foto's van haar gebruikt? Ze heet nu ook in een keer Karina en de tekst is niet zoals ik die van haar herinner.Het nummer heeft echter geen Whatsapp mogelijkheid...