- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7333480-karina
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afspraak maken met Karina liep om te beginnen wat stroef, omdat er een planner cq Booker tussen zat.
Aangezien ik eerst een video bevestiging wou hebben, omdat ik het profiel niet vertrouwde.
Uiteindelijk werd ik toch gebeld en hebben we een afspraak gemaakt.
Ik kan je zeggen dat de foto's zeker wel kloppen wat een mooie vrouw is dit.
Al zijn de foto's wel bewerkt of mooier gemaakt, ze heeft zeker geen cup d maar een c cup en die zijn niet echt.
Het is een mooie maar ook een goed opgeleide dame, en spreekt perfect Engels maar ook Spaans en Duits.
Ze komt uit Oekraïne.
Maar wat een feest gelijk bij binnenkomst begint ze je te zoenen met tong pakt je hand en neemt je mee naar de kamer.
Pakt wat te drinken voor je en dan kan het feest beginnen.
Ze begint je te zoenen en je uit te kleden vervolgens gaat ze op der knieën en begint je lekker te pijpen.
Even later pakt ze je kleren van het bed legt ze netjes weg en gaat op der rug liggen en gaat heerlijk verder met pijpen.
Ze pakt je hand en geleid je naar der poes om der lekker te vingeren.
Even later standjes 69 en pijpt ze je heerlijk klaar.
Toen we klaar waren even gedoucht en hebben we in de huiskamer nog even zitten kletsen.
Wat mij betreft een aanrader, ik heb al een volgende afspraak staan voor ze weer weg is.
Als je wil gaan moet je opschieten ze is er nog een week, daarna gaat ze weer weg.
Aangezien ik eerst een video bevestiging wou hebben, omdat ik het profiel niet vertrouwde.
Uiteindelijk werd ik toch gebeld en hebben we een afspraak gemaakt.
Ik kan je zeggen dat de foto's zeker wel kloppen wat een mooie vrouw is dit.
Al zijn de foto's wel bewerkt of mooier gemaakt, ze heeft zeker geen cup d maar een c cup en die zijn niet echt.
Het is een mooie maar ook een goed opgeleide dame, en spreekt perfect Engels maar ook Spaans en Duits.
Ze komt uit Oekraïne.
Maar wat een feest gelijk bij binnenkomst begint ze je te zoenen met tong pakt je hand en neemt je mee naar de kamer.
Pakt wat te drinken voor je en dan kan het feest beginnen.
Ze begint je te zoenen en je uit te kleden vervolgens gaat ze op der knieën en begint je lekker te pijpen.
Even later pakt ze je kleren van het bed legt ze netjes weg en gaat op der rug liggen en gaat heerlijk verder met pijpen.
Ze pakt je hand en geleid je naar der poes om der lekker te vingeren.
Even later standjes 69 en pijpt ze je heerlijk klaar.
Toen we klaar waren even gedoucht en hebben we in de huiskamer nog even zitten kletsen.
Wat mij betreft een aanrader, ik heb al een volgende afspraak staan voor ze weer weg is.
Als je wil gaan moet je opschieten ze is er nog een week, daarna gaat ze weer weg.