Voormalig lid 5317
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/2761505-karina
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
In het weekend bij deze dame op bezoek geweest.
Afspraak maken was zo gedaan snelle en vriendelijke reactie.
Op dag van de date naar Voorburg gegaan ontvangst was goed.
Ze verontschuldigde zich omdat ze vergeten was om zich zelf op te maken.
Geen probleem ze zag er mooi naturel uit en ze zit goed in haar vel ze komt zeker overeen met de foto's op kinky.
Na de douche en financiele verplichtingen begonnen met zoenen en elkaar verkennen.
Zijn snel op bed beland ik ben een stuk langer dan haar en dan gaat dat wat makkelijker.
Tongzoenen doet ze mondjes maat maar met pijpen staat ze haar mannetje wel.
Moest haar regelmatig even afremmen en ben haar maar gaan beffen om de boel bij mij even af te koelen.
Ze lag lekker te genieten terwijl ik haar poesje onderhanden nam en lag aardig met haar onderlichaam te schokken van genot.
Na het beffen condoom omgedaan en kwam ze op me zitten ze ging gelijk aardig los een beetje opbouw vind ik zelf wat prettiger.
Heb het op zijn hondjes afgemaakt met uitzicht op haar strakke en ronde kontje duurde het niet lang voordat ik kwam.
Daarna massage gehad en nog even liggen kletsen nog een standje 69 gedaan en een poging om een 2e keer te komen maar dat zat er niet in.
Het is een leuke mooie dame spreekt redelijk Engels maar praat wel zacht.
Prima date met haar gehad.
Afspraak maken was zo gedaan snelle en vriendelijke reactie.
Op dag van de date naar Voorburg gegaan ontvangst was goed.
Ze verontschuldigde zich omdat ze vergeten was om zich zelf op te maken.
Geen probleem ze zag er mooi naturel uit en ze zit goed in haar vel ze komt zeker overeen met de foto's op kinky.
Na de douche en financiele verplichtingen begonnen met zoenen en elkaar verkennen.
Zijn snel op bed beland ik ben een stuk langer dan haar en dan gaat dat wat makkelijker.
Tongzoenen doet ze mondjes maat maar met pijpen staat ze haar mannetje wel.
Moest haar regelmatig even afremmen en ben haar maar gaan beffen om de boel bij mij even af te koelen.
Ze lag lekker te genieten terwijl ik haar poesje onderhanden nam en lag aardig met haar onderlichaam te schokken van genot.
Na het beffen condoom omgedaan en kwam ze op me zitten ze ging gelijk aardig los een beetje opbouw vind ik zelf wat prettiger.
Heb het op zijn hondjes afgemaakt met uitzicht op haar strakke en ronde kontje duurde het niet lang voordat ik kwam.
Daarna massage gehad en nog even liggen kletsen nog een standje 69 gedaan en een poging om een 2e keer te komen maar dat zat er niet in.
Het is een leuke mooie dame spreekt redelijk Engels maar praat wel zacht.
Prima date met haar gehad.