Recensie Karin, Nadine, Club Prive 68, Heerlen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
97
05/02/23
97
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3642003-karin
Totale kosten (in euro)
520
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas geleden weer eens naar Heerlen getogen. Bij binnenkomst werden mij de dames voorgesteld. Er waren maar 2 dames vrij . Karin en Nadine. 2 goed uitziende blonde milfen . Het was moeilijk kiezen. Omdat ik al wist. Dat beide goede pijpkunsten en diensten verleenden. Dus koos ik voor beide. Na de financiële afhandeling met de gastvrouw naar boven gegaan

Wat was het een heerlijk gezicht onderweg naar boven toe. Om naar die 2 lekkere kontjes te kijken .
Op de kamer beland. Klede ik me snel uit. En daarna pakte ik mijn 2 cadeau's snel uit. En zat lekker aan hun te friemelen en te zoenen. En tijdens het was ritueel onder de douche. Zijn we verder gegaan .

Na het was ritueel. Dwong ik beide dames om voormij op hun knieën te gaan zitten. Waarna ze beiden afwisselend aan mijn klokkenspel begonnen kluiven zuigen en likken. Wat was dat een heerlijk gezicht 2 van die lekkere geile blondjes. Die elkaar ook nog eens geil aankeken. Wat kunnen beide toch heerlijk deepthoarat kluiven zeg aan mijn neukpaal.

Daarna zijn we op bed beland en verder gegaan. Waarna ik beide omstebeurt in standje 69 nam. En geregeld naar links in de spiegel keek. Hoe beide aan mijn neukpaal en ballen zuigden. Toen mijn neukpaal op volle oorlogsterkte verkeerden. Heb ik hun beide in verschillende gevechtpositie's genomen . En daarna tegelijk op hun beide gezichten en gulzige mondjes klaargekomen. Wat is dat een heerlijk gezicht. 2 gezichtjes tegelijk vol gespoten met mijn mannenpap.

Daarna een kleine pauze gehouden. Waarna we voor de volgende ronde verder gegaan zijn.

Het waren 2 heerlijke geile uurtjes met beide dames. Voor 1000% herhalings vatbaar

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan