- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4464577-kara
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben gisteren bij Kara geweest.
Het was in Amsterdam naast de Overtoom. Ze gaf eerst het verkeerde nummer door
. Dus stond ik helemaal aan de andere kant van de straat. Communicatie via WhatsApp was niet geweldig. Ik wist eigenlijk ook tot op het laatste moment wat er allemaal mogelijk was. Maar bijna alles is mogelijk. Alleen een vinger in haar kont vindt ze niks
.
Binnengekomen in een net iets te koude kamer ging alles soepel. Prachtig figuur ik had op een wat knapper gezicht gehoopt. Maar zeker geen monster. Pijpen is een beetje vaag. Ze likt je pik maar ze neemt hem niet in de mond. En ik was fris en fruitig. Maar bij haar mag dus alles. Het is een schone dame. Het huis is een mwhaaa. Haar kamer is gewoon netjes. Het is niet geweldig maar gewoon prima. Niks meer en niks minder. Misschien is het geweldig als je wat vroeger komt aanwaaien .
Het was in Amsterdam naast de Overtoom. Ze gaf eerst het verkeerde nummer door

Binnengekomen in een net iets te koude kamer ging alles soepel. Prachtig figuur ik had op een wat knapper gezicht gehoopt. Maar zeker geen monster. Pijpen is een beetje vaag. Ze likt je pik maar ze neemt hem niet in de mond. En ik was fris en fruitig. Maar bij haar mag dus alles. Het is een schone dame. Het huis is een mwhaaa. Haar kamer is gewoon netjes. Het is niet geweldig maar gewoon prima. Niks meer en niks minder. Misschien is het geweldig als je wat vroeger komt aanwaaien .