Voormalig lid 17743
Stamgast
Mod edit: recensie verwijderd op verzoek van poster.
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind haar een erg vrouwelijke verschijning, en haar gezicht past daar goed bij.Ziet haar gezicht er een beetje vrouwelijk uit?
Ik ben heel eerlijk dat ik niet graag reageer op vragen hier. Ik wilde alleen een review plaatsen omdat ik vond dat ze het geweldig doet.Hoe ziet ze er uit dan? Is het vrouwelijk hoofd of echt zo'n mannen hoofd? En hoe groot zijn de tieten/sliconen? Kun je beetje meer over het uiterlijk en lichaam vertellen?
Het is zeker geen crossdresser nee! En zijn absoluut voelbare borsten. "Pakbaar" zou ik niet zeggen. Maar ik ben er een paar keer geweest nu en er zit zichtbare groei inOké goed om te weten. Het is dus echt trans en geen crossdresser. Zijn de tieten een beetje pakbaar door de hormonen?
Zoals ik zei: haar gezicht past bij haar vrouwelijke verschijning, net als haar stem. Maar bedenk dat ze een ts dame is bij wie soms ook nog wat mannelijke kenmerken zichtbaar of merkbaar zijn.Kun je beetje meer over haar uiterlijk vertellen? Is het echt dames hoofd achtig? Neus en haar stem. En heeft ze (fake) tieten en hoe groot zijn dat? Vertel een beetje meer over haar lichaam
Zeker een aanrader! Afgelopen maandag heb ik haar weer thuis ontvangen en het was wederom een intieme en geile date. Deze keer zijn we na een heerlijke zoen-, lik- en neukpartij in elkaars mond klaargekomen.dus een aanrader om haar te bezoeken voor een uurtje ?
Wat een herkenbare ervaring. Kara is echt een hele mooie en charmante dame. Iedere keer met haar is zo intiem en heerlijk. Ik hoop haar binnen 1 tot 2 weken weer bij mij thuis te mogen ontvangenkara is echt een fantastische meid! lief en spontaan en stelt je helemaal op je gemak als je haar bezoekt. ze neemt de tijd vooral voor een beginner zoals ik. (het was mijn eerste keer met een transvrouw) ze zoent en pijpt erg goed en als je haar mag nemen is ook echt een genot.
Zeker waard om haar te bezoeken en dat ga ik ook zeker nog een keer doen.