Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk net zoveel kans als dat jij dat ik
Dus ze maken het wel duidelijk als ze het weten hoop ik.Anders onverantwoord om deze job te doenIk denk net zoveel kans als dat jij dat hebt.
Als ze het weten en ze nemen hun medicijnen, dan zijn ze veiliger dan iemand die het niet weet.Als ze dat al zouden hebben, dan ben je niet echt slim om dit werk te doen. Je moet er maar op vertrouwen.
Als je echt hiervoor bang bent laat je testenBeste,
Ik had een vraag mbt. een contact dat ik recent heb gehad. Ik ben naar een erotisch massagesalon gegaan.
Bij het body 2 body gedeelte is de dame met haar vagina over mijn penis/eikel gegleden.
Is de kans op hiv 0% door dit contact?
Ik veronderstel dat ik het zeker zou merken moest mijn penis/eikel per ongeluk in haar zou zijn gegaan?
Bedankt.
In het voorjaar was je bang voor hiv door een likje op je penis van de masseuse, nu door pussygliding.Beste,
Ik had een vraag mbt. een contact dat ik recent heb gehad. Ik ben naar een erotisch massagesalon gegaan.
Bij het body 2 body gedeelte is de dame met haar vagina over mijn penis/eikel gegleden.
Ik veronderstel dat ik het zeker zou merken moest mijn penis/eikel per ongeluk in haar zou zijn gegaan?
Bedankt.
Je zou een open wond aan jouw penis moeten hebben om een infectie met HIV op te kunnen lopen.Beste,
Bedankt.
Je hebt geen risico gelopen om hiv op te lopen. Wel is er een kleine kans om een andere soa op te lopen. Ook bij dit contact is het advies om een condoom te gebruiken.Beste,
Bedankt.
Je bericht is een beetje onduidelijk, maar lijkt niet te kloppen.Daarom kan onbeschermde seks met een hiv-positieve persoon die een acute hiv-infectie heeft een overdrachtsrisico met zich meebrengen van maximaal 2% (het equivalent van 1 transmissie per 50 blootstellingen) voor receptieve vaginale seks en meer dan 20% (equivalent aan 1 transmissie per 5 blootstellingen) voor receptieve anale seks.
Indien je echt ongerust bent ga naar de dokter met je vraag.Beste,
In ben gisteren naar een dame gegaan.
Ze heeft me tijdens de massage 2 likjes op mijn eikel gegeven. Is risico op hiv 0%?Ook heb ik haar kort gevingerd en misschien heeft mijn vinger daarna kort mijn eikel aangeraakt (vaginaal vocht op eikel).
Is ook hier risico hiv 0%?
Bijkomend: Is een plots opkomende rugpijn(onderrug) een mogelijkse eerste symptoom van hiv/conversiegriep?
Ik lees dat spierpijn en gewrichtspijn een teken kan zijn.
Mvg,
Thom
"Beste,Beste,
Ze heeft me tijdens de massage 2 likjes op mijn eikel gegeven. Is risico op hiv 0%?Ook heb ik haar kort gevingerd en misschien heeft mijn vinger daarna kort mijn eikel aangeraakt (vaginaal vocht op eikel).
Bijkomend: Is een plots opkomende rugpijn(onderrug) een mogelijkse eerste symptoom van hiv/conversiegriep?
Mvg,
Thom
Beste is dat je ver weg blijft van elke soort dvp. Heb je 0,0% risico. Of anders bel je dokter.Maar is het een risico?
Nee.Maar is het een risico?
Je hebt geen enkel risico gelopen op hiv. Of op wat dan ook. De kans dat je klachten komen van je onnodige stress lijken me veel groter dan iets anders.Beste,
Mvg,
Thom
Het is natuurlijk een stuk serieuzer, dan liegen over je leeftijd of je cupmaat, om maar wat te noemen. Maar 13 in een dozijn, die met de waarheid, een loopje gaan nemen. Of dat nou gaat over platjes, chlamydia, gonorroe, of hiv.Ja, er zou op Redlights een optie bij Mogelijkheden moeten zijn waar je SOA kan aanvinken.