Gisteren besloot ik naar Kamilla te gaan.
Grootste aanbod van geile shemales in Rotterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.
www.kinky.nl
Het is niet de dame van de foto's, maar de dame van de foto die ik geplaatst had en door de moderator weg gehaald is. Ik conformeert me maar aam de reden daarvan, dus zal ik haar omschrijven:
Latina klein grote mega kont, pik van normale lengte en dik, knap gezicht ala pocohontas, lekker caramel getint, cup C tieten waarvan de linker een tattoo van de roos heeft.
Ze ontving in een laagbouw spermabank vlakbij de spinazoweg. Geld scoren kan je bij de Jumbo aan deze weg. Ik werd naar een huisnr geleid wat een garagebox bleek te zijn. Toen apte ze het juiste nr, omdat ze vanuit haar kamer kan zien wie daar aankomt. Toen ze de deur open deed schrok ik, het was dezelfde dame van vorig waar ik een matige date mee had. Door haar manier van ontvangst, playfull en flirten had ik daar wel zin in en rekende 150 euro af voor her volledige pakket.
De kamer was sfeervol, mooi bed en ze daagde me uit om op bed met haar mega ass te twerken. Ik belande op bed en ze begon met volle overgave mijn cumgun te pijpen. Pijpend positioneerde ze haar mega ass boven mijn gezicht en we deden 69. Haar rimmen was lastig, want die billen waren megagroot. Toen nam ze kamagra en kon ik haar pikkie pijpen. Die was heel klein maar groeide langzaam. Toen ik haar stramme kabouter stijf gepijpt had, wou ze me neuken. Kussens eronder en ze plugde zonder cd erin. Come on dacht ik met bodylotion, ik pakte mijn eigen glijmiddel, maar de penetrante was te pijnlijk, haar klit was behoorlijk dik. Een doggy standje lukte beter en het werd steeds lekkerder, kleine bijtjes in mijn rug, geile praat in mijn oren. Met poppers snuivend moedigde ik haar aan om diep te stoten. Lag lekker op mijn buik en geil fluisterde ze in mijn where to cum baby. Breed my pussy en geil kreunde ah tu puto en ik riep haar I am ya slut breed me with you hard cock.. hmmmm en toen voelde ik een haar warme zandstralen in mijn mannenkut schieten. Toen ze eruit kwam proefde ik en ik trok me lekker stijf.
Toen ging ze in doggy positie en mijn pik moest ff op gang komen. Gelukkig lukte het en zat ik in haar volle neukgrot. Best wel strak en snel lag ze op haar buik. Het was al super geil om door haar volgespoten te worden en dan haar te neuken. Ik moest haar mega billen wel goed naar buiten te drukken en een paar stoten later trakteerde ik haar op zaadsalvo's hmmmm zo geil om haar megakont vol te spuiten.
Deze date is stukken beter als die ik vorig jaar met haar had in Den Haag. De hygiëne van douche is matig, gelukkig had ik slippers bij. Dit heeft een half uur geduurd en dat voor 150 euro krijgt deze date een magere voldoende. Maar ik heb ook niet voor niets prep genomen. Beetje jammer dat er een dame op haar advertentie staat.