• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Kamila, Berchem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
442
10/07/21
276
34
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/thai-zuigt-zonder-condoom/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb deze Kamila eerder vandaag bezocht. Het gebeurt me niet zo vaak, maar dit was een complete miskleun.

De info via whatsapp kwam nochtans snel en zag er goed uit :
"Hello
Quick 60
30mizn 100
1hour 150
Alles is mogelijk
Sex is condom
Pzc cim tongzone douchen samen masagge full service"

Daar is in realiteit jammer genoeg NIETS van overgebleven.

Na afgifte van de afgesproken vergoeding (100€ voor een half uur dus, godzijdank had ik geen uur genomen), mocht ik me gaan opfrissen in de smoezelige "badkamer". Geen handdoek voorzien, dus dan maar de handdoek gebruikt die over de verwarming hing te drogen.

Terug op de kamer, de kleren op de hare (letterlijk) gelegd op de stoel naast bed.
Op het al even smoezelige bed op mijn buik gaan liggen, voor een 5 minuten durende massage (wat eigenlijk niet meer was dan wat in rechthoekjes over mijn rug wrijven met wat lotion).
Omdraaien dan maar, waarna Kamila naast me plaatsnam zodat ik nergens aan kon komen, behalve dan aan de sluiting van haar BH, dus me daar dan maar over ontfermd.

PZC was enkel theorie, want er werd onmiddellijk een condoom opengescheurd en aan mijn nog volledig slappe joystick bevestigd, gevolgd door een 2-tal minuten mechanisch pijpen.

Dat dit helemaal niks ging worden, was me ondertussen wel duidelijk.
Op mijn vraag of er niet gezoend werd (in het spaans dan maar), zei ze "jawel, jawel", maar daar bleef het bij. En maar trekken aan die slappe lul.
Op geen enkel moment stond ze open voor enige aanraking van mijn kant, ze hield haar borsten stevig tegen me aangedrukt, haar hoofd opzij gedraaid.
Haar dan maar duidelijk gemaakt dat ze met haar nagels (en haar mond, dat deed ze wel nadat ik het vroeg) mijn tepels moest bewerken, en mezelf ondertussen met veel moeite klaar getrokken.
Na 15 minuten al tikte ik "stop de sessie" op mijn 4411 parkeer-app…

Kijk, op zich is dit geen lelijke dame, mooie flinke borsten ook.
En voor alle duidelijkheid, ik ben geen Brad Pitt of Kobe Ilsen, maar ik ben altijd hoffelijjk en vriendelijk, probeer een praatje te maken, ben fris gewassen, geschoren en tanden gepoetst. Maar qua service en inleving was dit een dikke nul.
Ze is overigens géén Thaise dame maar een latina die nog maar sinds enkele dagen in Antwerpen is. Ze antwoorde bevestigend op mijn vraag of ze Colombiaanse was, maar wie weet of dat waar is, en wie kan het ook wat schelen.

Ik hoop in elk geval dat ik hiermee mijn mede-wandelaars op tijd kan waarschuwen, dan zijn die 100 euroballen tenminste nog érgens goed voor geweest.
Mijn advies: wegblijven, dan verdwijnt ze hopelijk vanzelf snel weer uit onze contreien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan