Recensie Kamelia, Antwerpen 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu ben ik al meerdere keren gepasseerd bij Kamelia. Ik en ieder ander die daar passeert betaalt 200 per uur dus ik snap niet waarom je zegt dat je korting krijgt.
Leek mij al een raar verhaal.
Ook ik en velen met mij hebben altijd een geweldige tijd bij haar Maar zij blijft een professioneel. Ze komt om de paar weken uit Frankrijk naar hier en huurt één van de betere appartementen om in een paar dagen flink te verdienen. Leek mij al vreemd dat ze bij de één minder zou vragen dan de ander. Hetgeen ze dus ook niet doet 200 per uur is hetgeen iedereen hij haar betaalt.
Ik denk dat hier de fantasie van de heer Rys wat op hol geslagen is
Lijkt er op dat ze hem heeft wijs gemaakt dat hij korting krijgt 😌

@Rys leg ons die korting eens uit. Is het extra tijd? Extra service zonder bijkomende kosten? Of blijkt het een fictieve korting te zijn?

Nu ben ik al meerdere keren gepasseerd bij Kamelia. Ik en ieder ander die daar passeert betaalt 200 per uur dus ik snap niet waarom je zegt dat je korting krijgt.
Leek mij al een raar verhaal.
Ook ik en velen met mij hebben altijd een geweldige tijd bij haar Maar zij blijft een professioneel. Ze komt om de paar weken uit Frankrijk naar hier en huurt één van de betere appartementen om in een paar dagen flink te verdienen. Leek mij al vreemd dat ze bij de één minder zou vragen dan de ander. Hetgeen ze dus ook niet doet 200 per uur is hetgeen iedereen hij haar betaalt.
Ik denk dat hier de fantasie van de heer Rys wat op hol geslagen is
Broeder geloof het of niet, ik betaal minder. Moet je niet tegen haar gaan zeggen maar dat is nu eenmaal realiteit. Waarom zou ik hierover liegen? Wat voor nut heeft het om te liegen…
Lijkt er op dat ze hem heeft wijs gemaakt dat hij korting krijgt 😌

@Rys leg ons die korting eens uit. Is het extra tijd? Extra service zonder bijkomende kosten? Of blijkt het een fictieve korting te zijn?
Dat ga ik nu niet zeggen want duidelijk dat er jaloezie is 😊 - 1 ding is wel zeker! Ze is gewoon op en top! Ze is een dame net uit Monaco models! Als ik haar in een Bar zou zien geef ik zo 500 of zelfs 1000 euro als voorstel om eens te wippen.

Ze is echt goed! Maar na paar keer te gaan wil je wel wat anders ( ik dan toch ) want je kan niet altijd zelfde fruit blijven eten.

By the way ze is niet volledig kaal van onder maar een driehoek maar wel kort.

Mijn voorwaardes zijn altijd - ik wil wanneer ze werken telkens gaan als 1ste klant van de dag. Fresh is altijd beter.

Broeder geloof het of niet, ik betaal minder. Moet je niet tegen haar gaan zeggen.......
???? in zijn review betaalt hij 200 euro per uur hetgeen dat iedereen betaalt
snap niet wat hij bedoelt met" ik betaal minder"

En dan
"Moet je niet tegen haar gaan zeggen"

ik weet eigenlijk niet wat ik moet gaan zeggen

Zoiets als:
" hé ik heb een review gelezen van iemand die hetzelfde betaalt als ik , 200 euro per uur, hoe komt dat?"

Wees gerust de volgende keer als bij haar passeer zal ik dat niet zeggen.
Grote kans immers dat ze dan denkt dat ik ze niet allemaal meer op een rijtje heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan