Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jouw bankrekening wordt gecontroleerd? Dat heb je niet best voor elkaar dan zeg... Hoe kom jij dan aan cash om te wandelen? Als je cash opneemt is dat toch ook te zien op je bankrekening? Na vijven zwart bijbeunen?

Laatst bewerkt:
Heb het 1x voorbij zien komen

Heeft iemand ervaring met honey packs ??
Zo ja waar gekocht ?

Hoor buiten het forum iedereen er over

Waarom moeilijk doen met zo'n rommel als je gewoon het middel in pilvorm met bekende hoeveelheid werkzame stof kan kopen?

En ja ik heb er ervaring mee, nog gekocht in een Turkse winkel voor de laatste ronde van NVWA bans een jaar of zo geleden. Het smaakt smerig maar werkt prima, net zoals een gewone sildenafil pil (cenforce neem ik altijd, snij ik zelf in stukjes om te doseren). Dus die 'kruidenhoning' staat nu achterin een kast te verstoffen.

Edit: deze stoffen zijn overigens niet "libidobevorderend", enkel "erectiebevorderend". Voor hoger libido kan men andere supplementen nemen.

Laatst bewerkt:
ik lees de laaste tijd veel over testen en testen.

maar vraag me dan is af

waneer testen jullie dat dan want als je een geil feestje heb wil je nartuurlijk ook presteren en niet dat je aan het testen bent op zon feestje en de pil werkt niet en vervolgens de volgende feestje testen en werk de pil ook niet

of testen jullie het zo op een klink klare avond

Terug
Bovenaan Onderaan