Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als alles dat aan de zogenaamde eigenschappen van wiet (waaronder thc) zou helpen dan werden we allemaal minstens 250 jaar oud, bestond er geen kanker en was er vrede op aarde.
En liepen we voortdurend met een stijve, nu ook al. 😂
Het doet toch wat met een mens die (g)(h)eilige plant. 🙃
 
Dat heb ik ook geroepen, dat THC mijn beste oppepper is! Als senior nog nooit pillen nodig gehad. En een goed jointje kost €5,-, zijn de kosten niet. Maar het blijft wel roken, niet best!😔
Precies! Tot ik stopte met roken (blowen) was THC ook mijn beste oppepper. Uiteindelijk was het niet meer verantwoord omdat ik ook geregeld in de auto stap en de laatste periode voor ik stopte vaak moe was. Verder nooit vervelende bijwerkingen of andere gezondheidsproblemen gehad.
Waarom moeilijk doen en risico in verkeer nemen met drugs als er zoveel keuze in zoveel soorten erectiepillen zijn waarvan velen geen bijwerkingen hebben en ook nog goedkoper zijn?
De erectiepillen die geen bijwerkingen hebben, die zijn voor mij nog onbekend. Misschien moet ik nog wat verder ontdekken dan de ervaringen die ik tot nu toe heb.
Ik heb dus alleen THC druppels gebruikt welke hielpen om te slapen, nooit gerookt. Maar welke soort heeft dit effect het meest? Ik maak me bij THC tegenwoordig wel zorgen om die testen welke ze uitvoeren waarna je dus gewoon als "rijden onder invloed" bestempeld wordt en daar zit ik niet zo op te wachten.

Dat verschilt p.p. THC druppels werken bij mij niet. Daar in tegen als ik hasj of wiet rook vooral eerstgenoemde heeft veel effect maar wat je zegt het is en blijft zorgelijk in het verkeer. Al denk jij nuchter te zijn blijven er lange tijd sporen over achter in het bloed en urine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan