Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel eens periodes dat ik elke dag sex heb (al dan niet betaald) en soms 2 keer op een dag. Op dat soort dagen neem ik elke dag cenforce.
Zit me nu ineens af te vragen of elke dag een pil slikken niet (te) gevaarlijk/extreem is?
Ik heb geen bijwerkingen anders dan beetje blozen en langdurig een half harde wat dikkere pik.
Dit heb ik precies idem dito dat ik me dat afvraag.
Moet ook wel zeggen dat ik zowat elk bericht op deze threat gelezen heb en dus van allerlei huisarts conclusie kan trekken over mijn lichaam; ik voel ineens hartkloppingen, oorsuizingen, krampjes in spieren, etc etc. Misschien is het ook wel zo maar toch… onlangs kreeg ik elke keer wat bultjes / uitslag in m'n nek na een stukje Cenforce gebruikt te hebben (geen hele, ik breek ze telkens in 3 stukjes). Toen ik dacht dat het van de Cenforce kwam ben ik op super Kamagra overgegaan. Daarvan kreeg ik dat niet. En minder verstopte neus ook. Dus alles heeft z'n voors en tegens denk ik zo.
Maar toch wel benieuwd (lees beetje angstig) voor blijvende schade door 5x per week gebruik van een stukje Cenforce of anders….
 
Hoelang duurt een bestelling van bibshop naar België ? Is meer dan een week onderweg zogezegd.
Van mijn bestellingen bij Bibshop was de kortste 3 dagen onderweg, langste meer dan 3 weken. Mijn huidige is al 10 dagen onderweg. Hoop ik, want als ik in mijn overzicht met bestellingen op de tracking link klik, zegt Postnl dat het verzonden was zonder tracking. Terwijl ik daar wel voor bijbetaald had.
 
Heeft iemand ervaring met erectieproblemen op jonge leeftijd? Ik ben 34 en gebruik al ongeveer 4 jaar erectiepillen. Eerder nooit problemen gehad. Kon zowel zonder pil als met pil stijf raken. Ik heb nu zelfs geen ochtenderectie meer. In mijn 20e jaren kon ik snachts amper slapen vanwege mijn erectie en nu plots niks meer. De seks kost me nu ook veel moeite omdat ik hem niet altijd stijf kan houden. Ik rook niet en drink ongeveer 1x per week sterke drank. Ben naar de uroloog geweest en die zegt dat het tussen m'n oren zit. Ik heb geen overgewicht. Ben 181 en weeg 85 kilo. Maar sporten doe ik al jaren niet. Ben qua conditie wel erg achteruit gegaan sinds de covid.
Ik heb het ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan