Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, ook eens een stripje tadalafil geprobeerd, na tamelijk wat ervaring met Kamagra.

Eén positief punt kan ik wel melden: totaal geen last van bijwerkingen. Dat is niet zo raar, want ik merk gewoon HELEMAAL geen werkingen. Niet eens een placebo-effect 🤣 Da's dan weer jammer. Gelukkig had ik maar één stripje gekoch
Als je Vidalista 20 hebt geprobeerd: Daar zat een partij neppers tussen.
 
Daar ben ik weer:

N.a.v. dit topic heb ik mijn eerste bezoekje gedaan met super kamagra.
Half pilletje genomen (besteld bij BIB shop). Ik merkte er niet veel van op sexueel gebied(hardere erectie of langer volhouden). Ik kreeg er licht hoofdpijn van, kreeg het heter en ervaarde licht feller dan normaal. Nu vraag ik me af: ik had een lange dag waarbij ik en was best moe, heeft dit effect gehad op het gebruik?

Ik twijfel of ik bij het volgende bezoek een halve pil moet nemen op een goede dag of een hele.

Als iemand advies heeft, hoor ik het graag.
 
Super kamagra doet bij mij niet, denk vanwege de uitstelstof Dapoxetine. Gewone kamagrapil werkt bij mij wel. Maar bij iedereen is het anders mede afhankelijk van welke werkzame stoffen bij jou werken, wat je gegeten of gedronken hebt, of je moe bent, gemoedstoestand, conditie, leeftijd etc etc etc
 
Super kamagra doet bij mij niet, denk vanwege de uitstelstof Dapoxetine. Gewone kamagrapil werkt bij mij wel. Maar bij iedereen is het anders mede afhankelijk van welke werkzame stoffen bij jou werken, wat je gegeten of gedronken hebt, of je moe bent, gemoedstoestand, conditie, leeftijd etc etc etc

Dank voor je snelle antwoord. Wellicht probeer ik het nog op een goede dag met een halve pil. Anders maar nog iets proberen met enkel dapoxetine alleen en anders houdt het op.
 
Ze kunnen alles hacken, politiesite onlangs, overheid, voorheen hookers.nl en continue hoor je over hacks. whats new. Dan is zo n shooje niet zo relevant lijkt me. Betrouwbare webshop meestal heb ik mijn bestelling binnen 3 dagen binnen.
 
Ik heb wel eens periodes dat ik elke dag sex heb (al dan niet betaald) en soms 2 keer op een dag. Op dat soort dagen neem ik elke dag cenforce.
Zit me nu ineens af te vragen of elke dag een pil slikken niet (te) gevaarlijk/extreem is?
Ik heb geen bijwerkingen anders dan beetje blozen en langdurig een half harde wat dikkere pik.
 
Werkt prima, veel van die software is te heftug ingesteld. Nooit problemen gehad, bestellen gaat snel en simpel en ook snel binnen in tegenstelling van enkele andere webshops die niet zo n meldibg krijgen, overigens ik heb geen Norton dus nergens last van, misschien moet je Norton eens vervangen door een ander merk, heb die troep ook eens op mijn laptop gehad, werd er gek van al die sites die ze opeens als verdacht aanmerkte waar ik nu nooit meer last van heb sinds ik Norton eraf gegooid heb😉
 
Ik gebruik al jaren eset-nod en heb nergens last van en bestellen via die website gaat altijd prima.
vroeger ook norton gebruikt maar eraf gegooid werd gek van de nepmeldingen.
 
En bij een shop is het logisch dat je bv adresgegevens achter laat en betaalt, anders krijg je je bestelling niet... en als ik betaal geef ik mijn betaalgegevens niet, ik ben immers de klant en betaal aan de shop, dus er zijn geen betaalgegevens van mij als klant in de shop te vinden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan