• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kwa erectie ging ik op kamaga ojelly goed kreeg daar wel harde van maar ik kom zo snel kaar zodoende wil ik Super Vidalista proberen
Dan had je beter dus super kamagra, cenforce d of super p force kunnen proberen.... nu stap je over op een totaal ander werkzame erectiestof waarvan je niet weet of ie werkt bij jou en dat wist je met Sildenafil wat in kamagra zit wel....
weet ik niet

supper vidalista 80mg is dat zit een breuk lijntje in
En indien niet snij je het met een mesje of pillensnijder door midden, simpel😉
 
Dan had je beter dus super kamagra, cenforce d of super p force kunnen proberen.... nu stap je over op een totaal ander werkzame erectiestof waarvan je niet weet of ie werkt bij jou en dat wist je met Sildenafil wat in kamagra zit wel....

En indien niet snij je het met een mesje of pillensnijder door midden, simpel😉
jah heb je gelijk in

maar las net supper kamagra is maar 4 uur werkzaam nauw het sex feesie duurt wel iets lang

wil dus ook iets langer een erectie hebben en klaarkomen uitstellen

maar goed we gan het proberen probeer een halfe wel
of ik heb een geweldige avond nacht of ik ga met een domper naar huis

ik laat het hier wle weten hoe het was



dan rest mij nog 1 vraag kun je die bbeste op nuchtere maag ion nemen of met wat voedsel
 
Op BIB zit ik intussen al +8 dagen te wachten. 🙄
Op Kamdiscounter eveneens.😜
Nu maar eens bij kamajellyshop.com besteld. 😁
Bij MrStiff levering in minder dan 24u.

Eventjes updaten: levering van BIB en Kamdiscounter zijn 12 dagen na bestelling aangekomen. Levering van kamajellyshop.com (.com en niet .nl !) na 3 dagen.
12 dagen is wel vrij lang te noemen.
Communicatie via mail met de 2 eerstgenoemden liep ok, telkens snel antwoord gekregen. Dus geen probleem voor mij. Shops krijgen de stempel betrouwbaar. 🙂

Nu eens de snoepjes gaan proberen, te zeggen:

Lovegra sildenafil 100
Kamagra 100
Sildamax 100
Cobra 120 sildenafil
Vidalista 20 tadalafil
Vilitra 20 vardanafil
Cenforce 100 sildenafil.

Van alles wat, eens gaan googelen maar tips zijn steeds welkom.

Beginnen doen we met een halfje Cenforce. 🙂
 
Paar weken terug bij bibshop besteld.
Kwam in een nietszeggend kartonnen doos dat net niet door de brievenbus past. Kwam binnen op dag 2 na bestelling
Houdbaarheids datum is t/m 2026.

Goeie online winkel!
 
Ik heb een beetje deze post doorgelezen en zal even toelichten hoever ik kom:

Uit nieuwsgierigheid overweeg ik om superkamagra uit te proberen echter wilde ik wel weten of ik op het juiste pad zit:

De reden waarom ik het zou willen gebruiken is puur om het klaarkomen uit te stellen. Ik heb zelf geen problemen met te vroeg klaarkomen, maar ik zou graag een keer een langere date hebben i.c.m. wat harder door stoten. Aangezien ik bijv door doggy een stuk sneller klaarkom dan andere standjes ben ik hier onder andere ook naar benieuwd. Is dit het juiste middel hiervoor (doelend op de stof dapoxetine)?

Max gebruik zal 1x in de 3 a 4 weken zijn maar verwacht het zelfs langer.

Ik zag uiteraard ook dat er alternatieve zijn (als ik het goed zeg) zoals: Cenforce D, Super P Force & Super Vidalista. Echter wil ik eerst kijken hoe Super Kamagra me bevalt.

Zit ik een beetje op de juiste weg zo?

Verder kwam ik uit op de volgende sites, zijn deze prima of weet iemand anders waar ik terecht kan online of evt. omstreeks Amsterdam?

https://bibshop. eu
https://kamdiscounter. com
 
Super Ktje is daar zeker goed voor.

Als ik jou zo hoor zou iets met een lagere dosering ook al kunnen helpen, gaat bij jou vooral om de dapoxetine. Zelf weet ik niet wat hier dan evt. aan zou voldoen, ik gebruik alleen super K, cenforce werkte minder goed voor mij, maar elk lichaam is anders!

Bibshop heb ik goede evaring mee, recentelijk nog.

Succes!
 
Super Ktje is daar zeker goed voor.

Als ik jou zo hoor zou iets met een lagere dosering ook al kunnen helpen, gaat bij jou vooral om de dapoxetine. Zelf weet ik niet wat hier dan evt. aan zou voldoen, ik gebruik alleen super K, cenforce werkte minder goed voor mij, maar elk lichaam is anders!

Bibshop heb ik goede evaring mee, recentelijk nog.

Succes!

Thanks Aman! Aangezien je ervaring hebt met Super Ktje nog een laatste vraag: Zijn de stoffen in de pil evenredig verdeeld? Dus bijwijze van, stel een pil heeft 100 mg en ik halveer deze, hebben ze dan beide 50 mg?

Nogmaals bedankt voor je antwoord!
 
zo zal nog een update geven over Super Vidalista.

gister sexfeestje gehad vol vertrouwen een halfje Super Vidalista. ingenomen

ik erheen volvertrouwen en trots dat ik zo even uit elkaar zal trekken .
nouw het liep effe iets anders
de mijne werd mar half slap terwijl ik zo geil als boter was ik werd moe en zere kop toch maar een aspirientje genomen nauw ik werd gepijpt en hij bleef gewoon slap
vandaag brak zere kop en aan de schijt

denk niet dat dit de pil is voor mij

ik ga nu maar supper kamagra proberen
want kamagra ohjelly werd die wel hard op



ps supper kamagra jelly is er ook in plaats van de pil vorm

wie is daar bekent mee
 
Hierbij ook een revieuw van mij, ik heb onlangs super vidalista gebruikt (eerste keer ooit dat ik een erectiemiddel gebruik). Ik heb maar een kwart pilletje genomen en het werkt goed, ik heb het klaarkomen idd wat meer kunnen uitstellen dan normaal maar ik zou liever nog wat langer willen doorstoten. De volgende keer ga ik een halve pil testen, maar HOLY FUCK.... Nadat ik de eerste keer klaar kwam ging ik gewoon door met stoten en m'n lul bleef zo stijf als de motherfucker, ik voelde me gewoon een koning want ik bleef maar doorstoten zonder moeite. Dit is iets dat ik nog noooit heb meegemaakt! Ik ben een blije man.
 
Ik gebruik niet vaak een halve, wel vaker een 3/4, dan werkt het prima.

Wat ik hier in dit topic heb geleerd is dat als er geen breuklijn op zit, dat het dan niet per definitie evenredig verdeeld is. Daar ga ik dan ook vanuit.
nog nooit mee gemaakt, breek ze altijd door midden (zonder breukl)
kan het ook haast niet voorstellen dat er aan 1 kant van een tabletje meer of minder kan zitten, zou wel heel toevallig zijn.

Hebben mensen dit echt mee gemaakt?
Bij mij werkt het altijd.
 
zo zal nog een update geven over Super Vidalista.

gister sexfeestje gehad vol vertrouwen een halfje Super Vidalista. ingenomen

ik erheen volvertrouwen en trots dat ik zo even uit elkaar zal trekken .
nouw het liep effe iets anders
de mijne werd mar half slap terwijl ik zo geil als boter was ik werd moe en zere kop toch maar een aspirientje genomen nauw ik werd gepijpt en hij bleef gewoon slap
vandaag brak zere kop en aan de schijt

denk niet dat dit de pil is voor mij

ik ga nu maar supper kamagra proberen
want kamagra ohjelly werd die wel hard op



ps supper kamagra jelly is er ook in plaats van de pil vorm

wie is daar bekent mee
Tja ik begreep al niet dat je voor de vidalista variant ging omdat dat een totaal ander erectiestofje heeft, dan kamagra waarvan je wel wist dat je goed op ging....
2 en half uur voor die tijd
wie heeft er een betroubare website waar ik supper kanagra ojelly kan bestellen met ideal

ik hoor ut graag :D :D :D
Dat bestaat volgens mij niet, super kamagra is er alleen in pilvorm net als cenforce d en super p force.

Je kan ook apart dapoxetine pil nemen voor uitstel orgasme zoals Vriligy of D force en daarnaast een erectiepil of jelly😉
 
Tja ik begreep al niet dat je voor de vidalista variant ging omdat dat een totaal ander erectiestofje heeft, dan kamagra waarvan je wel wist dat je goed op ging....

Dat bestaat volgens mij niet, super kamagra is er alleen in pilvorm net als cenforce d en super p force.

Je kan ook apart dapoxetine pil nemen voor uitstel orgasme zoals Vriligy of D force en daarnaast een erectiepil of jelly😉
jah ik wilde dat proberen maar goed werkte niet gauw vergeten hahaha

ik heb gisteren supper kamagra ojelly bestelt bij www.kamagrajellyshop.com

wel betaalt geen ontvangs mail van gehad dat je betaalt heb .

wel mailt gestuurt vandaag ben benieuwt of ik mail terug krijg
 
Ik gebruik al langer Kamagra 100. Naar volle tevredenheid. Als ik na inname een half uurtje wacht krijg ik al een stijve als ik bijv. een filmpje kijk. Normaal gesproken neem ik de pil (ik gebruik altijd een hele) 2 uur voor het neuken in. Ik heb dan gegarandeerd een keiharde pik. Ook kan ik na gebruik 2 keer komen ipv slechts een keer. Normaal gesproken gebruik ik natuurlijk geen Kamagra bij het aftrekken. Dan heb ik aan een spuitbeurt genoeg.
 
Ik heb deze week kamagra genomen en ben naar een club gegaan ik heb maar 1 woord ervoor wooow.ik ben iemand die zonder hulp middelen meerdere keren na elkaar sex kan hebben maar ja na de 3 keer is hij niet meer zo hard. Met kamagra bleef ik hard na klaarkomen en kon ik gewoon verder neuken ik verschoot ook hoe snel ik knal hard werd dit was letterlijk anabolen voor mijn lul. Dag erna toen ik in de douche was en gewoon aan sex dacht werd ik onmiddellijk terug knalhard was duidelijk nog niet uitgewerkt. Ben zeer tevreden.
 
Ik ben ook al een tijdje erg tevreden met Super Kamagra omdat ik last heb van te snel klaarkomen en kan nu makkelijk paar uurtjes lekker doorneuken. Nu heb ik eens Super P Force geprobeerd en hij wordt lekker hard voor lange tijd maar nog voordat ie uitgewerkt was zat ik al op de wc.... en dat is niet prettig met een keiharde erectie die nog ong. 5 uurtjes aanhield... Dus voor mij geen succes
 
Ik ben ook al een tijdje erg tevreden met Super Kamagra omdat ik last heb van te snel klaarkomen en kan nu makkelijk paar uurtjes lekker doorneuken. Nu heb ik eens Super P Force geprobeerd en hij wordt lekker hard voor lange tijd maar nog voordat ie uitgewerkt was zat ik al op de wc.... en dat is niet prettig met een keiharde erectie die nog ong. 5 uurtjes aanhield... Dus voor mij geen succes

Gewoon aan iets totaal anders denken, ik had super vidalista op en dat betekende niet dat hij continue uren stijf stond. Alleen als ik aan vrouwen en seks zat te denken begon ik weer opgewonden te worden en werd hij weer zo stijf als een raket.
 
Erectiepillen zijn geen geilmakers, en dapoxetine kan bij sommige mensen tegen de erectie inwerken. Ik krijg geen stijve bij superkamagra, maar wel met gewone kamagea. Vidalista doet bij niets voor een erectie, maar wel de sildenafil houdende pillen als Kamagra, Cobra, Cenforce, Sildamax etc. En zo kan het bij een ander weer anders zijn...
 
Hoi, weet niet of ik deze vraag in deze rubriek kan stellen, maar weet iemand waar in Antwerpen ik erectiepillen kan kopen ? Was bij een shop in centrum (Tutti Passi) maar die verkoopt dat sowieso niet. Ben hier 1 dag en heb het morgenochtend nodig.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan