Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik gebruik emla creme om de boel te verdoven. 50 mg cenforce om de boel omhoog te krijgen. Als je het wil kan je een half uur doorstampen
Hoe doe je dit dan? Het lijkt me een beetje tegenstrijdig te werken, want een verdoofde pik lijkt me niet echt te willen reageren (qua gevoel) tijdens de sex. Is het dan bijv een uurtje van te voren de kop insmeren, half uurtje van te voren je Cenforce en dan, voordat je met een dame een kamer induikt, je jongeheer ff goed schoonmaken? Je wil nl niet dat zij een chemische smaak proeft, toch?
Ben wel benieuwd.
 
Inderdaad, zoiets...
Ik heb een andere zalf. "s Morgens je eikel een heel klein beetje indeppen. Drie kwartier voor damesbezoek (begin van de avond) cenforce slikken, dame van keuze, bij wasje vooraf (altijd) zorgvoldig je piemel reinigen, en hop, daar gaat ie. Minder gevoel wil niet zeggen dat je geen gevoel meer hebt. Reken maar dat ie stijf blijft, tot dat jij het seintje geeft dat ie mag lozen. En dat kun je lekker uitstellen. Voor mij werkt deze methode perfect. Sterker nog, ik ga vaak nog voor een tweede ronde bij een andere dame. Wel eerst even bijkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan