Mijn 'routine' is: niet te veel eten en dan 1/2 cenforce 150 + 500mg paracetamol een uurtje voor de actie, en nog een kwartje net ervoor, plus nog een paracetamol erna. Da's voor als ik het een paar uur vol wil houden. Als ik toch 'zwaar' gegeten heb doe ik wat meer (cenforce zijn harde pillen dus je hebt meestal een grote en een kleine helft). Of als ik een uurtje echt een abnormaal harde wil, met paarse aders erop (sommige dames zijn erdoor gefascineerd), een hele een half uur ervoor met twee paracetamol, en nog een paracetamol erna. Ik ben 85 kg.
Pillensplitsers hebben ze voor een paar euro op ali express, zijn de moeite waard.
Je moet idd wat experimenteren hoe je op welke dosis van welke pillen reageert. Hoeveel en wanneer je eet is (voor mij) erg belangrijk voor hoe goed ze werken, en zonder paracetamol heb ik erge hoofdpijn, met paracetamol nauwelijks. Rood aanlopen heb ik maar een kwartiertje of zo, net na het innemen.
Ik neem wel alleen pillen voor 'sportneuken' (gangbang e.d.) of om te wappen, zodat ik niet hoef te stressen of hij wel uberhaupt gaat meewerken. Dus je moet de doseringen ook afstemmen op wat jouw lichaam zonder pillen doet of nodig heeft. Proberen dus, en niet na de eerste keer hoofdpijn opgeven.