Ben in de 50 en heb geen erectieproblemen, hoewel het allemaal niet meer zo hard is als toen ik een jonge God van in de twintig was. De opkomst is nu minder betrouwbaar. Zonder condoom lukken de standjes wel, maar met condoom niet alles meer omdat je dan de volle sterkte nodig hebt. En soms valt hij weg met een condoom.
Met Kamagra 100 mg Sildenafil begin ik aan een 2e jeugd. Een uurtje vantevoren neem ik een half pilletje. En dat geeft me een stokstijve erectie zoals toen ik 20 was. Dat is echt een belevenis! Vrouwen vinden het fijn om die in zich te hebben, en geven me een compliment ervoor. Ik doe meestal weer 3 standjes en een 4e zou ook nog wel kunnen. Mijn sexleven is weer in volle gang.
Ik vind het echt een uitvinding! En geen enkele bijwerking.
Het punt is natuurlijk dat we een probleem liever met een pilletje aanpakken dan dat we het bij de wortel oplossen. En de oplossing is: niet roken, geen alcohol, je auto uit en bewegen maar, geen overgewicht en geen stress. Als je helemaal gezond en fit zou zijn, zoals toen je 20 was, zijn die pillen niet nodig.
Ik heb wel eens een maandje aan hardlopen gedaan, en dat merkte ik aan mijn hele lichaam. Dat functioneerde beter, ook de erectie.