Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat noemen ze "klaarpraten"Ik had onlangs Nora omdat ik op erg slank en jong val...maar ze is supermooi maar kletsen kletsen en niks extra, zelfs onder HP kletsen...
Mijn ervaring?En Knutje, hoe was je ervaring met Dana? Ben heel benieuwd naar haar. Ow en ook Kalysha staat nog op mijn lijstje
Niks gevaarlijk aan hoor, ze is lief, érg mooi en zal zeker niet tegenvallen.Nu ook op verlanglijstje, maar die hele mooie poppetjes vind ik altijd gevaarlijk. Hahaha
Ja ik ken haar inmiddels ook. Super leuke mooie zeer erotische masseuse !!Niks gevaarlijk aan hoor, ze is lief, érg mooi en zal zeker niet tegenvallen.
Afgelopen week eindelijk een keertje kunnen ontmoeten.
Vermoedelijk Indonesische afkomst?Wat voor afkomst heeft kalysha?
Beste wat je tot nu toe hebt gehad bij Massagewereld?BtoB intensief
Ik heb bij MW enkel nog maar de BTBi gedaan en kwam vrijwel altijd bij Dana.ja en dan veel geld kwijt voor de zoveelste keer, ik vraag juist hier om ervaring met BTBi omdat ik hun niet vertrouw en jullie hopelijk medewandelaars ook anderen jullie ervaring willen delen?
Het verhaal op de site van MW klopt gewoon over de BTBi.ja en dan veel geld kwijt voor de zoveelste keer, ik vraag juist hier om ervaring met BTBi omdat ik hun niet vertrouw en jullie hopelijk medewandelaars ook anderen jullie ervaring willen delen?