WHEM Kalima | Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had deze ook op mn lijstje staan. Prijzen zijn inmiddels verhoogd en 1 op 1 kost een vermogen gezien de eisen. Er staat een recensie op kinky maar twijfel na het lezen van dit aan de betrouwbaarheid.

Leuke nieuwe faker hier! Kalima uit Utrecht maar komt uit Dordrecht.

Link naar advert: https://www.kinky.nl/advertenties/4539423-kalima

WHG

Mevrouw verzet tot 2 keer aan toe de afspraak en zegt bij 3de keer op 5 min ervoor af. Ja eerst een betaling van 75^€ voordat ze gaat rijden. Ameloeha. Haar chauffeur (wss pooier) bepaalt alles.

Dag Marco,

Mijn succes dat het mij niet is gelukt om de afspraak in te plannen. Ik heb aangegeven dat door de afstand het toch te ver is. Ik wilde er over nadenken en heb besloten dat ik het niet wil doen. En om zover te gaan is het logisch dat ik voor een aanbetaling vraag.

Jammer dat je dat niet kan respecteren.

PS. ik ben nieuw en ik doe me best. En voor jou was het ook de eerste keer. Altans dat is wat je mij aangaf.

Ik ben geen newbie, dus geen idee hoe je erbij komt? Ik woonde maar 30 min van je vandaan. Dus denk dat je in de war bent.

Dat jou Chaffeur alles bepaalt klopt wel. Jou bericht en je advert zijn 2 verschillende. Iin succes, maar ons fake je niet. De recentie is wss van der zelf.

Terug
Bovenaan Onderaan