- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3162138-kaira
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Was afgelopen nacht op bezoek bij deze spontane en leuke dame. Het is de dame van de foto's. Ze heeft heeft een petite lichaam met mooie volle cup * borsten. Ze heeft een prachtig figuur, brede heupen en een smalle taille. Mooi gebruind, lekker lippen om mee te zoenen en ze gaf me overal kusjes.
Toen ik binnen kwam vroeg ze me op het bed plaats te nemen. Ze ging vervolgens zelf douchen, had ik thuis al gedaan, hierna kwam ze de kamer binnen. Wauw! Wat een prachtig figuur! Ze is klein, heeft mooie ronde billen en prachtige borsten die lekker zacht zijn met 2 punten erop die je aankijken. Ze heeft me heerlijk gepijpt (pzc) prachtig om naar te kijken die volle lippen eromheen. Vervolgens ging ze bovenop rijden en ondertussen kon ik met haar mooie borsten spelen. Ik voelde haar meerdere keren klaar komen. Vervolgens doggy style, waarbij ik haar mooie ronde billen kon bekijken en die prachtige brede heupen vast kon houden.
Hierna heeft ze me zonder gepijpt en ben vervolgens heerlijk klaar gekomen. Ze heeft er een vaste klant bij, wat een topper! Na afloop opgefrist en hierna kreeg ik nog een flesje water en ben voldaan naar huis gereden.
Toen ik binnen kwam vroeg ze me op het bed plaats te nemen. Ze ging vervolgens zelf douchen, had ik thuis al gedaan, hierna kwam ze de kamer binnen. Wauw! Wat een prachtig figuur! Ze is klein, heeft mooie ronde billen en prachtige borsten die lekker zacht zijn met 2 punten erop die je aankijken. Ze heeft me heerlijk gepijpt (pzc) prachtig om naar te kijken die volle lippen eromheen. Vervolgens ging ze bovenop rijden en ondertussen kon ik met haar mooie borsten spelen. Ik voelde haar meerdere keren klaar komen. Vervolgens doggy style, waarbij ik haar mooie ronde billen kon bekijken en die prachtige brede heupen vast kon houden.
Hierna heeft ze me zonder gepijpt en ben vervolgens heerlijk klaar gekomen. Ze heeft er een vaste klant bij, wat een topper! Na afloop opgefrist en hierna kreeg ik nog een flesje water en ben voldaan naar huis gereden.