- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2309182-kadysha
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen week met Kadysha afgesproken in een flat in Zuid-Oost, voorheen zat ze kort in Oud-Zuid.
Appartement is netjes maar wat tegenviel is dat de schoonmaak van de afterparty met vochtige doekjes werd gedaan.
Kadysha zelf zag er goed uit met heerlijke billen maar wel hangtietjes, voor zover het uiterlijke deel.
Pijpen deed ze prima (mc) en kan diep heel makkelijk hebben, alsof ze geen keeltje had.
Neuken diverse standjes en uiteindelijk op mijn verzoek met de hand over haar heen.
Al met al was het okay maar een beetje routine werk, het liefst heeft ze snel kezen en wegwezen.
Voor mij geen herhaling in ieder geval.
Appartement is netjes maar wat tegenviel is dat de schoonmaak van de afterparty met vochtige doekjes werd gedaan.
Kadysha zelf zag er goed uit met heerlijke billen maar wel hangtietjes, voor zover het uiterlijke deel.
Pijpen deed ze prima (mc) en kan diep heel makkelijk hebben, alsof ze geen keeltje had.
Neuken diverse standjes en uiteindelijk op mijn verzoek met de hand over haar heen.
Al met al was het okay maar een beetje routine werk, het liefst heeft ze snel kezen en wegwezen.
Voor mij geen herhaling in ieder geval.