- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Enige tijd terug afgesproken met een puur sang Belgische dame uit de Kempen. Gevonden op afspraakjes.be
Date ging door in motel CLEO in KASTERLEE.
De dame was perfect op tijd en had voldaan aan mijn vraag naar kleding toe. Kamer betaalt, 45 euro.
Op de kamer dadelijk een flinke tongkus en kon ik haar tepels masseren doorheen haar kleedje, zo gevoelig amai, ondertussen was haar poesje ook al kletsnat en klaar voor het grote werk.
De verdere details ga ik niet geven, het is een top dame, eerlijk correct, komt vaak spuitend klaar en nog geen beetje. Heeft wel maar paar afspraken per week. Na de heerlijke vrijpartij nog effe bijgepraat, douche genomen en voldaan terug naar huis.
Date ging door in motel CLEO in KASTERLEE.
De dame was perfect op tijd en had voldaan aan mijn vraag naar kleding toe. Kamer betaalt, 45 euro.
Op de kamer dadelijk een flinke tongkus en kon ik haar tepels masseren doorheen haar kleedje, zo gevoelig amai, ondertussen was haar poesje ook al kletsnat en klaar voor het grote werk.
De verdere details ga ik niet geven, het is een top dame, eerlijk correct, komt vaak spuitend klaar en nog geen beetje. Heeft wel maar paar afspraken per week. Na de heerlijke vrijpartij nog effe bijgepraat, douche genomen en voldaan terug naar huis.