Tina en famke mogen er eigenlijk ook mij is top 5 bij mij1 louise
2 Lisa
3 fleur
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTina en famke mogen er eigenlijk ook mij is top 5 bij mij1 louise
2 Lisa
3 fleur
Staat al lang niet meer op redlights heeft vaste klanten genoeg zeker.Wie is famke? Link?
Tina wel gestopt .. of ontvangt ze nog vaste klantjes?Tina en famke mogen er eigenlijk ook mij is top 5 bij mij
Zal nog wel vaste klanten doen ze doen het allemaalTina wel gestopt .. of ontvangt ze nog vaste klantjes?
Hoe weet jij dat ze een vaste klant nam?Naomi uit Knokke, voor mij een echte no go, afpraak gemaakt voor eind de middag (ben nieuwe klant) 30 min voordien belt ze af. Dat ze weg moest. Maar ze pakte vaste klant want dat is zekerheid achteraf. Was al onderweg naar haar. Niet fatsoenlijk. Besteed beter je aandacht aan iemand anders.
Ik had haar adres gekregen van collega die haar al eens bezocht had en zag andere man buiten komen iets later. Ik was toch onderweg naar haar dus kon ik beter checken. Haar geconfronteerd en ze zei via whatsapp dat ze zelf bepaalt wie haar winkel bezoekt. Dus dit was een vasteHoe weet jij dat ze een vaste klant nam?
Ze heeft blijkbaar nog mensenkennis ookIk had haar adres gekregen van collega die haar al eens bezocht had en zag andere man buiten komen iets later. Ik was toch onderweg naar haar dus kon ik beter checken. Haar geconfronteerd en ze zei via whatsapp dat ze zelf bepaalt wie haar winkel bezoekt. Dus dit was een vaste
en newbie 1909 kennelijk ookZe heeft blijkbaar nog mensenkennis ook
Dat vaste klanten een voorkeursbehandeling krijgen snap ik nog, maar dat gaat niet meer op als de afspraak al geboekt is toch?Ze heeft blijkbaar nog mensenkennis ook
Helemaal mee eens !! Hopelijk noteren andere wandelaars dit ook in hun "te mijden dvp's" agendaDat vaste klanten een voorkeursbehandeling krijgen snap ik nog, maar dat gaat niet meer op als de afspraak al geboekt is toch?
Wie wil nu gedouchet, geschoren en al vertrokken zijn om plots afgebeld te worden omdat een vaste klant plots ook wilt neuken?
Een afspraak op dezelfde dag of een uur voordien nog annuleren, kan voor mij enkel bij noodgevallen, zowel voor klant als DVP.
De lul van een vaste klant valt daar jammer genoeg niet onder.
Klopt helemaal! Iets anders regelen die dag lukt dan ook niet. Je kijkt er naar uit ook en nu moet je weer kijken waar en wanneer het past.Dat vaste klanten een voorkeursbehandeling krijgen snap ik nog, maar dat gaat niet meer op als de afspraak al geboekt is toch?
Wie wil nu gedouchet, geschoren en al vertrokken zijn om plots afgebeld te worden omdat een vaste klant plots ook wilt neuken?
Een afspraak op dezelfde dag of een uur voordien nog annuleren, kan voor mij enkel bij noodgevallen, zowel voor klant als DVP.
De lul van een vaste klant valt daar jammer genoeg niet onder.
man ik weet overIk had haar adres gekregen van collega die haar al eens bezocht had en zag andere man buiten komen iets later. Ik was toch onderweg naar haar dus kon ik beter checken. Haar geconfronteerd en ze zei via whatsapp dat ze zelf bepaalt wie haar winkel bezoekt. Dus dit was een vaste
naomi ik versta het " je bent op die moment wat ontchoocheld"Ik had haar adres gekregen van collega die haar al eens bezocht had en zag andere man buiten komen iets later. Ik was toch onderweg naar haar dus kon ik beter checken. Haar geconfronteerd en ze zei via whatsapp dat ze zelf bepaalt wie haar winkel bezoekt. Dus dit was een vaste
de Naomi .man ik weet over
naomi ik versta het " je bent op die moment wat ontchoocheld"
ge spreekt hier wel over " de naomi"
een vaste waarde, die doet wat ze wil en zich eigelijk van niks of niemand iets moet of wil aantrekken.
grote kans dat ze na je confrentatie, gewoon op de fake klantlijst bij redlights zette als stalker . met vermelding van he tel nr, en je naam.
van dat laatste moet je je niks aantrekken, ( moest dat zijn)
sommigen zetten hun beste klanten er op, in hoop dat ze niet makkelijk bij anderen binnenraken.
klopt wat je zegt.de Naomi .
Volgens mij een vaste klant van haar, die haar probeert te paaien.
Als ze profecioneel was zou ze het van te voren goed uitleggen aan de klant. Met leugens zal je in haar werk er uiteindelijk niet mee komen. Ik heb geen medelijden met zulk volk. Deze moeten onderstreept worden voor te mijden dvp's.
Deze Mila?Gebeurt veel hoor klant die een uurtje betaald voor langer te blijven. Zeker als het een vaste klant is.Onlangs ook tegengekomen met mila .Had een afspraak om 13 uur stuurt mij om 12 uur dat ze een uur later gaat zijn.Heb gezegd dat ze niet meer moest komen
Zal ze nog wel eens een kans gevenDeze Mila?
Ook al tegengekomen met haar. Maar toch gewacht, en het was het wachten waard.Mila roeselare west Vlaanderen
Hallo ik ben Mila, een West Vlaamse jonge wulpse dame. Die jullie graag verwend om een girlfriend experience te beleven. Elke dag tewww.redlights.be
Blijkbaar heeft ze een gast die de smsjes en appjes beantwoordt. Die maakt dan afspraken die zij niet kan nakomen...