Juliettes comeback

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yuliette was er niet. Amy Stone was er niet. Meer dan de helft van de vrouwen deed 't enkel met condoom. De verhouding MV was volledig zoek. En de muziek stond dan nog eens loeihard. Vooral heel veel ontgoochelde gezichten gezien vandaag.

Ik wou dat ik ook iets positiefs kon melden, maar ik zou niet weten wat.

Laat 't duidelijk zijn, dit was geen herhaling van 't feestje van 4 januari.

Jammer...
 
Aanwezig op deze bare gangbang en ik kan jammer genoeg ChrisG enkel bijtreden in zijn besluit. Soms loopt een feestje niet zoals gepland maar toch probeer ik het goede erin te zien maar dit was ook voor mij teveel van het goede. De organisatie en/of de club waren misschien ook verrast door de opkomst want ik kwam binnen (na eerst lang aan te schuiven buiten) om +- 12u10 en het duurde tot 13u tot ik boven was. Sommige dames waren nog beneden aan het helpen om de rij wachtenden te begeleiden terwijl hun collega's al begonnen waren met de actie. Het was te druk waarbij de ratio man/vrouw best zoek was. Er was ook het feit dat (voor mij minder een issue) een deel van de dames enkel intiem waren met condoom…
Rond 15u30 à 16u werd het iets rustiger maar dan begonnen een deel van de aanwezige mannen (vooral de iets oudere - sorry jongens) vrouwen te claimen door soms ellenlang te kussen, te strelen of vanille sex te bedrijven waarbij ze neukten aan het tempo van 1 stoot per minuut of gewoon geen erectie kregen maar toch niet opzij gingen…
Hoogtepunt van de dag was mijn eerste intiem moment met Babs die ik na amper 1 minuut goed doorneuken deed squirten als een gek. Ik was beter daarna in haar klaargekomen en terug naar huis gegaan…
 
Terug
Bovenaan Onderaan