- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 19
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1337572-juliette
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs bij haar geweest, foto's zijn van haar, maar ze was niet zo knap opgemaakt als op de foto's. Telefonisch gevraagd of ze jarretels heeft en aan wilde doen. Ze zei van wel, maar had het niet gedaan. Bij binnenkomst eerst betaald, € 150,00 voor een uur, maar was binnen een half uur weer weg en toen kom ik mij uitkleden. Geen hartelijk ontvangst, wel vriendelijk.
Ik ben op bed gaan liggen, ze kwam erbij en ging gelijk aan het werk. Na een paar minuten was ze haar pruik zat en deed ze die af. Dat was wel een afknapper voor mij. Pijpen kan ze goed, tongzoenen iets minder, maar niet slecht. Ze was wel geconcentreerd opdat ik snel zou komen. Ik kreeg verder geen zin in andere dingen en zij gaf ook niets aan. Klaargekomen en toen nog wat nagepraat.
Voor mij geen herhaling, had niet echt een klik met haar.
Ik ben op bed gaan liggen, ze kwam erbij en ging gelijk aan het werk. Na een paar minuten was ze haar pruik zat en deed ze die af. Dat was wel een afknapper voor mij. Pijpen kan ze goed, tongzoenen iets minder, maar niet slecht. Ze was wel geconcentreerd opdat ik snel zou komen. Ik kreeg verder geen zin in andere dingen en zij gaf ook niets aan. Klaargekomen en toen nog wat nagepraat.
Voor mij geen herhaling, had niet echt een klik met haar.