Recensie Julianne | Roodharige | Ixelles Hotel Parnasse 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spanisheke

Newbie
10
29/09/23
10
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Julianne-GFE https://www.vidaloca.be/fr/julianne-gfe3960
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

het is alweer lang geleden dat ik iets op girlsreview heb gepost!
Ik heb dit weekend Julianne ontmoet, een prachtige roodharige. We hadden afgesproken op zaterdag rond 12 uur in Hotel Parnasse, vlakbij het Luxemburgplein.

Ze is wel prijzig, maar het was ontzettend, ontzettend goed... Let op: haar kruis is helemaal natuurlijk en behoorlijk behaard. Ze heeft mooie rondingen en enorme, natuurlijke borsten – echt opwindend.
Ze is super relaxed en tegelijkertijd professioneel; ik denk dat ze dit occasioneel doet.
Alle seksuele handelingen zijn beschermd, behalve de natuurlijke blowjob: ze zuigt fantastisch en neemt alle tijd.

Ze liet me weten dat ik haar mocht sodomiseren (en trouwens, ze heeft dikke billen zoals we ze graag zien), maar dat lukte niet omdat ik te snel kwam!

Ik was zo uitgeput dat ik haar vroeg om na de seks nog door te gaan met zuigen; ze liet me klaarkomen in haar mond door me 10 minuten onafgebroken te masturberen en mijn eikel te likken.

Ik raad haar dus zeker aan – ik ga haar zo snel mogelijk weer opzoeken!

Hallo,

het is alweer lang geleden dat ik iets op girlsreview heb gepost!
Ik heb dit weekend Julianne ontmoet, een prachtige roodharige. We hadden afgesproken op zaterdag rond 12 uur in Hotel Parnasse, vlakbij het Luxemburgplein.

Ze is wel prijzig, maar het was ontzettend, ontzettend goed... Let op: haar kruis is helemaal natuurlijk en behoorlijk behaard. Ze heeft mooie rondingen en enorme, natuurlijke borsten – echt opwindend.
Ze is super relaxed en tegelijkertijd professioneel; ik denk dat ze dit occasioneel doet.
Alle seksuele handelingen zijn beschermd, behalve de natuurlijke blowjob: ze zuigt fantastisch en neemt alle tijd.

Ze liet me weten dat ik haar mocht sodomiseren (en trouwens, ze heeft dikke billen zoals we ze graag zien), maar dat lukte niet omdat ik te snel kwam!

Ik was zo uitgeput dat ik haar vroeg om na de seks nog door te gaan met zuigen; ze liet me klaarkomen in haar mond door me 10 minuten onafgebroken te masturberen en mijn eikel te likken.

Ik raad haar dus zeker aan – ik ga haar zo snel mogelijk weer opzoeken!
'enorme, natuurlijke borsten' volgens fotos maar een kleine b-cupje hoor ???

« d'énormes seins naturels » selon les photos mais un petit bonnet B j'ai entendu dire ???
[URL se dérouler="true"]https://www.vidaloca.be/fr/julianne-gfe3960[/URL]

'enorme, natuurlijke borsten' volgens fotos maar een kleine b-cupje hoor ???
Haar borsten zijn lekker groot en vooral stevig. De meeste grote borsten zijn slap, maar die van haar zijn van nature stevig en toch groot genoeg om heerlijk vol aan te voelen in je hand en mond.
Haar borsten zijn lekker groot en vooral stevig. De meeste grote borsten zijn slap, maar die van haar zijn van nature stevig en toch groot genoeg om heerlijk vol aan te voelen in je hand en mond.
Ik gebruik een vertaler om in het Nederlands te schrijven. Ik spreek alleen Frans en Spaans. Ik weet niet of de vertaling een fout heeft gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan