- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5037587-juliana
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Zou een uurtje naar de dame gaan, vond het nogal teleurstellend. Ze kletst portugees, als ze niet weet dat je het spreekt, hoor je dat ze haar eigen klanten afkraakt tot op het bot (idem dito service en doet niet alles waar ze mee adverteert of is afgesproken).
Nadat ik ter plaatse was en dit bevestigd wou hebben, kon er totaal niks behalve standaard 2 standjes en mag je oprotten (naast dat ze je in haar eigen taal afkraakt).
Dit is een te mijden dame, hoe goed ze er ook uit ziet, grootste faker die er op kinky te vinden is, ben na 20 min weg gegaan ipv bar slechte service.
Probeer altijd een dame goed te behandelen, echter stond ik op punt om wat te doen, heb eieren voor mijn geld gekozen en weg gegaan.
Ze ziet mij nooit meer terug.
Nadat ik ter plaatse was en dit bevestigd wou hebben, kon er totaal niks behalve standaard 2 standjes en mag je oprotten (naast dat ze je in haar eigen taal afkraakt).
Dit is een te mijden dame, hoe goed ze er ook uit ziet, grootste faker die er op kinky te vinden is, ben na 20 min weg gegaan ipv bar slechte service.
Probeer altijd een dame goed te behandelen, echter stond ik op punt om wat te doen, heb eieren voor mijn geld gekozen en weg gegaan.
Ze ziet mij nooit meer terug.