Recensie Julia (Thai/Ven.) Doubletstraat 31 k11 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillyWandelpeen

Wandelaar
26
01/01/23
27
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanochtend bij Julia geweest. Aan het raam gevraagd naar de kosten. Dit was 40 euro. Gevraagd of dit inclusief PZC was waarop ze dit beaamde, waarna ik haar kamer binnenging. Toen ik naar haar uiterlijk vroeg, legde ze uit dat haar moeder Thais is en haar vader Venezolaans.

Ik moest zelf wassen aan de wasbak wat me al het gevoel gaf dat het pijpen niet ZC zou zijn. Nadat ik me had gewassen gaf ze aan dat ze graag van tevoren betaald wilde worden. Ndat ik dat had gedaan en op mijn rug op het bed was gaan liggen kleedde ze zich uit. Ook de BH ging uit. Ik zag mooie borsten, niet te groot met heerlijke tepels erop. Ik heb geen siliconen gevoeld. Haar poes was behaard met stoppels die niet erg kort waren. Ik hou daarvan en streelde de poes, wat heerlijk aanvoelde. Terwijl ze me MC (inderdaad) aan het pijpen was gaf ze me toegang tot haar kut die ik heerlijk kon vingeren, hij was behoorlijk nat.

Nadat ze me zo een tijdje gepijpt had, ging ze goed liggen voor de neukpartij. Ze lag op haar rug met haar benen helemaal plat en wijd open. Ik zag mooie grote schaamlippen, die ik een beetje openmaakte. Daarna haar gepenetreerd waarbij ik tot mijn ballen naar binnen schoof. Haar lekker geneukt met tussendoor nog even pijpen. Daarna weer in missionaris doorgegaan tot ik klaarkwam.

Julia is een vriendelijke vrouw met een vlotte babbel (spaans)

Al met al zou ik nog wel eens terug kunnen gaan maar alleen als mijn favoriete dames niet beschikbaar zijn

Terug
Bovenaan Onderaan