Recensie Julia (Roe), Bochum, Im Winkel 10/135 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Wandelaar
96
16/06/23
186
49
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik weet even niet helemaal zeker of het 135 is, kan ook ernaast zijn. Eerste keer dat ik haar neukte stond ze op 12/129.

Een woord: wauw. 19 jaren jong, fris, erg slank, en echt superknap. Echt een schooheid. Superlichaam, licht getint, met kleine tietjes en en kleinkontje. Heel mooi roze kutje. Een lieve, intelligente meid, nog erg onervaren. Echt een jongedame die de meeste mannen nooit in hun leven zullen neuken. En wat kost het om deze jeugdige perfectie te neuken in Bochum? Dertig euro.

De eerste keer was ze erg nerveus. Ze was sinds een week prostitutee vertelde ze, in goed Engels. M'n hart klopte in m'n keel, zo mooi vond ik haar, naakt in het bed met mij, meer dan twee keer haar leeftijd. Goed haar tietjes en kont betast, maar kutje mocht niet. Ze was erg overdreven voorzichtig met het condoom, doen ze vaak als ze net begonnen zijn. Pijpen niets bijzonder. Toen ik bij haar naar binnen ging, zei ze "doe voorzich ajb, je bent de eerste vandaag, ik ben nog strak" Je verzint het niet. En strak is ze inderdaad. De eerste keer mocht ik haar lang neuken, wel voorzichtig. Daarna gaf ze me een handjob, eerst met condoom, maar wist haar te overtuigen om het af te doen.

Twee weken later weer gepakt, maar ze was afstandelijker en zei paar keer "not to deep". Kon haar niet echt lekker neuken. Was ook sneller "you have to finish" Maar was toch heerljik, zo'n schoonheid.

Als je van slanke jonge natuurlijke knappe meiden houdt, zeker een keer proberen! Service is niet erg best. Ik ga haar zeker nog eens neuken voor 30 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan