- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-sexy-42.html
- Totale kosten (in euro)
- 340
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt via WhatsApp, duidelijke berichten met afspraken die later bleken te kloppen.
Direct voor 2 uur geboekt om rustig te kunnen genieten.
Een mooie en vriendelijke dame die je direct op uw gemak stelt met een glaasje champagne.
Rustig beginnen pijpen met condoom, verder knuffelen, beffen en genieten van haar mooie lichaam. Borsten zijn wel niet naturel maar zeker mooi en zacht en volledig in proportie.
Verschillende standjes mogelijk maar snel overgegaan naar doggy, wat een mooi kontje.
Tussen de 2 rondes een zalige lichaamsmassage gekregen met op het einde meer aandacht voor mijn speelgoedje, zowel manueel als oraal.
Dit is echt een mooie lieve dame, behandel haar met respect en we hebben er een toppertje bij.
Klein minpuntje, niet alle foto's zijn van haar en ik heb het vooral over diegene die schaamlippen tonen en dat is nu net de reden dat ik voor haar gekozen had, mooie uitpuilende schaamlippen. Maar ze heeft het ruimschoots goedgemaakt door deze aangename date.
Herhalingsgevaar : toch wel ondanks de kleinere schaamlippen dan op de foto's.
Direct voor 2 uur geboekt om rustig te kunnen genieten.
Een mooie en vriendelijke dame die je direct op uw gemak stelt met een glaasje champagne.
Rustig beginnen pijpen met condoom, verder knuffelen, beffen en genieten van haar mooie lichaam. Borsten zijn wel niet naturel maar zeker mooi en zacht en volledig in proportie.
Verschillende standjes mogelijk maar snel overgegaan naar doggy, wat een mooi kontje.
Tussen de 2 rondes een zalige lichaamsmassage gekregen met op het einde meer aandacht voor mijn speelgoedje, zowel manueel als oraal.
Dit is echt een mooie lieve dame, behandel haar met respect en we hebben er een toppertje bij.
Klein minpuntje, niet alle foto's zijn van haar en ik heb het vooral over diegene die schaamlippen tonen en dat is nu net de reden dat ik voor haar gekozen had, mooie uitpuilende schaamlippen. Maar ze heeft het ruimschoots goedgemaakt door deze aangename date.
Herhalingsgevaar : toch wel ondanks de kleinere schaamlippen dan op de foto's.