Ben normaal uitsluitend een lezer, maar het moest er eens van komen...
Deze week nogmaals het genoegen gehad om met Julia Lima af te spreken, ditmaal in Aalst.
Ik ken Julia ondertussen al meer dan anderhalf jaar en ben één van haar vaste klanten geworden. Onze eerste ontmoeting was in een afgelegen villa te Meulebeke, laat op een zomerse avond eind augustus 2022... Ik had haar toen al een tijdje in het vizier, maar ze leek mij te mooi om waar te zijn. Toen ik die avond wat geil liep en het er uiteindelijk op waagde, was ik aangenaam verrast: ze was wel degelijk de dame van de foto's en dit in combinatie met die zachte sexy stem van haar, waauw! Ik was van mijn sokken geblazen en meteen verkocht! Ik val meestal op Latijns-Amerikaanse types met de bijbehorende lichaamsvormen en Julia is hierin echt wel volledig mijn type: knap gezichtje, lange haren, getaande huid, smalle taille, brede heupen en een stevige kont in combinatie met een platte buik, kortom: een 'killer body'. Wat ik mij herinner van die allereerste ontmoeting (heb haar ondertussen al verscheidene keren op verschillende plaatsen doorheen Vlaanderen ontmoet) is hoe lief en charmant zij was, hoe ze mij meteen op mijn gemak stelde, mij omhelsde en heel diep in mijn ogen keek met die stralende glimlach van haar terwijl ze naar mijn wensen vroeg, en vooral dat ze absoluut geen klokkijkster is. We hadden toen een aangenaam 'kennismakingsgesprek' over reizen en over haar Braziliaans/Italiaanse roots en onze voorliefde voor de Italiaanse cultuur en gastronomie. Zij spreekt zeer behoorlijk Engels en ook wat Italiaans en Spaans, en vlot Portugees uiteraard. Ik ben iemand die veel tijd nodig heeft om klaar te komen, daar ik het niet altijd 'voel' met een condoom, en soms lukt dit maar nipt binnen het uur, zeker bij een eerste ontmoeting. Maar heb mij op geen enkel moment opgejaagd gevoeld. Ik was toen geëindigd door mij af te trekken en klaar te komen op die lekkere grote kont van haar. We zijn toen denk ik een tiental minuten over het uur gegaan, wat geen enkel probleem was, voor haar is het belangrijker dat je tevreden en voldaan buitenkomt. We hebben toen zelfs nog samen een douche genomen voor ik vertrok. Toen al wist ik: dit is er eentje om te koesteren, Julia is het type dvp die je alleen voor jezelf wilt houden... een echte GFE.
Nu iets uitgebreider over onze recentste ontmoeting in Aalst.
Communicatie voor de afspraak: zoals altijd vlot en duidelijk via WhatsApp. Ik kom stipt op tijd aan op het afgesproken adres en stuur haar dat ik er ben, Julia opent bij aankomst de deur in een doorschijnende sexy blauwe jurk die haar vrouwelijke rondingen alle eer aan doet. Soms geef ik een voorkeur door voor bepaalde outfits, maar meestal laat ik haar mij verrassen (alsook deze keer). Geen make-up ditmaal, we hadden nogal vroeg op de morgen afgesproken en ik was haar eerste klant die dag. Onder het motto: een wip in de morgen, is een dag zonder zorgen
. Maar zelfs zonder make-up is zij echt een adembenemend knappe vrouw (zij kent mij ook al een tijdje en weet dat dit niet per se hoeft voor mij). Ze verwelkomt mij met een brede glimlach, een zoen op de mond en een warme knuffel, waarna ze voorgaat op de trap naar boven. Hierdoor kan ik die lekkere kont reeds aanschouwen en mijn ochtenderectie nog wat harder voelen spannen in mijn broek bij de gedachte van wat er straks staat te gebeuren. Eens op de kamer aangekomen, praten we nog wat over koetjes en kalfjes tot haar borsten plots, onverwachts
, uit haar jurk floepen... oeps! Ik kom haar 'helpen' en begin haar borsten te strelen en te kussen tot ik haar tepels voel hard worden van opwinding. Ze begint mij te zoenen en we kleden mekaar uit, ik streel haar geile lichaam verder en zak langzaam maar zeker af naar de gevoeligere plekjes, zachtjes kus ik haar borsten en tepels en zak verder naar beneden. Aangekomen bij haar poesje begin ik haar te kussen en te likken totdat ze nat wordt, ze proeft heerlijk, soms een beetje zoet zelfs. Ik voel haar kutje pulseren en natter worden, haar ademhaling wordt intenser en ze pakt mijn hoofd vast, ik stop voordat ze klaarkomt. Nu is het mijn beurt: ze pijpt mij zonder condoom, waarbij ze af en toe oogcontact maakt en een ondeugend lachje op haar gezicht tovert. Dit maakt mij zo geil dat ik aangeef dat ik haar wil neuken. Jasje erover en zij komt op mij zitten waarbij ik haar malse tieten zachtjes kan kneden en zoenen, ik voel hoe ze haar kutje begint op te spannen om het genot nog wat te vergroten, mmmm lekkere tijger. Ondertussen neem ik haar stevig vast bij haar heupen en kont terwijl ze mij berijdt met haar lange haren in mijn gezicht. Daarna gaat ze uitnodigend op haar rug liggen, ik neem haar in missio terwijl we zoenen en ik haar vervolgens teder in haar hals kus. Zoals altijd geniet zij hier duidelijk zelf ook van: haar kutje wordt natter en natter, wat een geil ding! Ik drijf het tempo op, terwijl slaat ze haar krachtige benen om mijn middel en begint te kreunen van genot, ik blijf verder stoten tot haar ademhaling stokt en ze klaarkomt (of in ieder geval goed gefaket
). Na even op adem te komen vraagt ze of ik haar doggy wil nemen, mijn favoriete standje. Met zicht op die lekkere kont, sexy 'tan lines' en tattoo's is dit een waar genot! Ik kan het niet laten om haar kont af en toe te spanken. Wanneer ze voelt dat ik bijna ga komen moedigt ze mij aan om haar lekker vol te spuiten. Ik stoot krachtig verder tegen haar zachte kont terwijl ik haar bij haar taille vastneem tot ik mijn zaad voel opborrelen en mijn lul keihard wordt. Ik kan een kreun niet onderdrukken, kom iets sneller dan gewoonlijk door de geilheid en spuit het rubbertje vol, oef! Eén van de betere orgasmes in tijden... Julia helpt mij om het condoom te verwijderen en mij wat op te frissen. Uitgeteld gaan we op het bed gaan liggen terwijl we nog wat napraten. Daarna geeft ze mij nog een deugddoende massage, en ondertussen blijven we verder babbelen. Hierna gaan we beiden douchen en nemen we afscheid van elkaar.
Kort samengevat: Julia voldoet aan de typische latina-look, als dit je ding is. Lees: zij is zeer curvy en vrouwelijk met een heel knap gezichtje, de rondingen op de juiste plaatsen en een zijdezachte huid. Haar foto's en laatste video op Redlights zijn zeer recent en waarheidsgetrouw: what you see is what you get. Ze is altijd correct en duidelijk, doet wat ze belooft en is zeer gesteld op hygiëne (ik douch mij ook altijd thuis vlak voor de date btw). Een charmante, grappige, speelse en intelligente vrouw waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Tegelijkertijd een ondeugende en geile dame die je het gevoel geeft dat ze er enkel voor jou is (voor mij persoonlijk de ultieme GFE in mijn ondertussen al 14-jarige 'wandelcarrière').
Zoals door anderen hier al eerder aangegeven: behandel haar met respect en je zult veel terugkrijgen.
Herhalingsgevaar: 100%
Ik kijk al uit naar mijn volgende afspraakje, tot dan Julia!
PS: Ze liet me weten dat ze er vanaf zaterdag voor een weekje tussenuit is, daarna ontvangt ze terug in Marke bij Kortrijk.