Genieten1891
Wandelaar
Deze begrijp ik eigenlijk niet goed. Dat je van tattoos houdt, ok, maar je ziet toch welk type vrouw het is? Er zijn voldoende andere types die ook tattoos hebben.Ik ben een grote fan van tatoeages. Daarom reageerde ik op deze advertentie.
Helaas zag ik, afgezien van een mooi gezicht, alleen cellulitis….
Het meisje schrijft dat ze een grote kont heeft. Dat klopt. Haar kont is enorm!! Benen zijn ook erg dik. En de cellulitis… Overal!!
Op de foto's is dit niet zichtbaar!!
Foto's bijgewerkt in 90%…
Mijn "kleine vriend" had er problemen mee.
Ongeveer een jaar geleden haar bezocht in Brugge. Het is een super lieve, enthousiaste vrouw. Ze heeft inderdaad heel brede, gespierde benen en een ferme gespierde kont. Helemaal niet vol cellulitis, heel strak. Ik vind ze een prachtige vrouw. Heel mooi gezicht ook. Ik vind haar er nog beter uitzien in werkelijkheid.
Ik had dominantie gevraagd. Ze deed hard haar best. Terwijl ik met mijn handen vastgebonden op mijn rug lag met haar poesje over mijn mond. Klappen in het gezicht, spugen in het gezicht. Golden shower over mijn gezicht op een handdoek op de grond.
Maar eigenlijk is ze te lief hiervoor. Bij alles vroeg ze of het ok was, of het niet te hard was, terwijl ik erom had gevraagd. Ik zou ze enkel nog bezoeken voor een GFE. Doet me eraan denken dat ik nog eens moet gaan.
TIjdens de date ook gekust, ze pijpte me, ik haar lekker gebeft, waar ze van genoot of zo deed ze het toch uitschijnen. Me lekker bereden bovenop me zodat ik van haar zalige lichaam kon genieten.
Meer dan een aanrader voor wie van dit type vrouw houdt.