- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan La Vie, een prachtige massage club in Zwolle.
Altijd super goede ervaringen gehad, met o.a Linda..
Zeer vriendelijke gastheer, en kreeg wat te drinken. Super.
Helaas was de date met Julia wat minder, ze is van oorsprong Russisch, maar is enorm gesloten.
Ze heeft letterlijk de gehele 60 minuten niets gezegd.
Als ze zegt 'wil je douchen?' kijkt ze de anderen kant op.. geen enkele keer oogcontact.
De massage leek totaal niet op wat ik gewend was. Het was meer een soort 'aaien' en 'wrijven'.
Ondertussen zat ze smak geluiden te maken (kauwgom) , en liep ze meerdere keren weg, om een ander liedje aan te zetten.
Al met al maakte het mij totaal niet opgewonden, ook het aantal erotische contactmomenten werden erg laag gehouden.
Jammer, maar La vie is wel een top zaak, dus ga volgende keer weer naar mijn mooie Afrikaanse dame haha.
Altijd super goede ervaringen gehad, met o.a Linda..
Zeer vriendelijke gastheer, en kreeg wat te drinken. Super.
Helaas was de date met Julia wat minder, ze is van oorsprong Russisch, maar is enorm gesloten.
Ze heeft letterlijk de gehele 60 minuten niets gezegd.
Als ze zegt 'wil je douchen?' kijkt ze de anderen kant op.. geen enkele keer oogcontact.
De massage leek totaal niet op wat ik gewend was. Het was meer een soort 'aaien' en 'wrijven'.
Ondertussen zat ze smak geluiden te maken (kauwgom) , en liep ze meerdere keren weg, om een ander liedje aan te zetten.
Al met al maakte het mij totaal niet opgewonden, ook het aantal erotische contactmomenten werden erg laag gehouden.
Jammer, maar La vie is wel een top zaak, dus ga volgende keer weer naar mijn mooie Afrikaanse dame haha.