Ben er dan toch vorige week geraakt en de motor kwijt geraakt in de roosevelt parking, ik weet het hij mag op straat staan maar liever anoniem in de parking, had afspraakje om 14u en 10min ervoor een berichtje dat ze al klaar was en ik kim al komen, afspraak ging vlot en snel enkel wel sms want ze gebruikt google translate, nu eenmaal in de straat bijna aan het gebouw zie ik een andere klant bezig man een gsm, hij kreeg een sms met de code van de deur dus ik dacht direct ja lap die is voor mij met mijn date weg, maar er zit blijkbaar nog een andere DVP op dit adres of toch in dit gebouw want 1 minuut later kreeg ik ook de code van de voordeur, eenmaal binnen met de lift naar boven en daar wachte ze op mij in mooie witte lingerie , man man wat een body ok voor de niet liefhebbers van fake borsten zal het een beetje minder zijn maar voor mij viel het wel mee ook al heb ik al mooiere exemplaren gezien die fake waren maar dat deed niets aan de service en de rest van haar mooie lichaam , nu bij mij zeker niet zonder condoom , het pijpen wel maar de rest was safe, ze begon (na de douche ) direct met teasen met die lekkere kont van haar dus duurde niet lang vooraleer hij er stond voor mij zeker voor herhaling vatbaar enkel minpuntje is natuurlijk de taal enkel portugees en daar versta ik dus niets van, dus julia vejo você em breve