2 keer voorbij gelopen , haar even "gekeurd" oftewel netjes gezegd 'gadegeslagen' terwijl ze voor haar raampie zat te bellen.
De 3e keer heb ik haar tussen het bellen door "gestoord". Ik dacht bekijk het maar met die kut-telefoon, want ik wilde haar spreken en er achter komen of ze een mevrouw is die vreugdekreetjes slaakt bij en beleefd aan het Beffen en Baffen met de daarbij behorende kommertjes.
Dus ik heb haar beleefd gevraagd indien ze centjes wil verdienen om ff rapido adios te zeggen tegen haar telefoon-gesprekpartner : zo gezegd, zo gedaan.
Allereerst heb ik me voorgesteld en daarna mijn vragen te berde gebracht.
Ze bleek een alleraardigste, vriendelijke en vrolijke meid te zijn die mij bevestigde
dat meerdere kommertjes bij goeie likkies meer dan heel goed mogelijk zijn.... ik ben een nymfo zei ze.
Dat viel me niet tegen en datgeen klonk als muziek in mijn kort geleden uitgespoten oren. Terwijl we spraken zat ze zelfs al aan mijn snikkel te voelen.... Niet dat ik het erg vond, maar ik weerde dat af om eerst de onvermijdelijke zakelijke overeenkomst af te sluiten.
Wat vraag je voor een uurtje ? 100 zei ze , waarop ik zei : dus een half uurtje is 50e ? Si, nou das wel van de erg 'goeiekope' en daar hoefde ik niet lang over na te denken : nog voordat ze uitgesproken was pakte ik gelijk haar hand vast en plaatste die meteen weer op mijn stok om verder te gaan
Mooi , afgesproken dat we een half uurtje zouden doen en als de praktijk gelijkenis vertoont aan de besproken theorie, dan doen we een uurtje.
Nou vooruit met de geit dan maar:... de Gordijntjes dicht, kraan open en alle gaatjes 'opfrissen' om te bedde te gaan.
Ondertussen vielen er geen stiltemomenten en ik bevredigde mijn nieuwsgierigheid door wat vragen te stellen.
Ze gaat eind december weer richting huis en hoopt hier in februari weer terug te zijn.
Mary zegt een 32 jarige Columbiaanse te zijn die voorheen in Spanje heeft gewerkt. Haar Lichaam en koppie maakten te samen een leuk plaatje en als ze nou nog eens geil blijkt te zijn, dan ben ik in mijn noppies : daar gaat het tenslotte om.
Ze heeft een Tattoo op de onderkant van haar rug en hield tijdens de actie haar rode topje aan waarbij ze haar C tieten wel ontbloot.
Ze ging er meteen uitgebreid voor liggen en ik aan de gang met mijn bekkie aan haar fraaie doos-sie. Mevrouw liet het zich kirrend welgevallen en draaide met haar onderlichaam. Mijn Vingertje nam het af en toe over en beroerde haar redelijk grote en goed reagerende genotsknop. Haar vocht zorgde voor letterlijk vingeraflikkend genot.
Inderdaad lust ze er, tot mijn volle tevredenheid wel pap van en ze ging aan de slag met mijn jongeheer en probeerde me klaar te krijgen : vind ze leuk zegt ze......
Mijn zwemmertjes waren vandaag moeilijk in toom te houden, dus om mijn lust te behouden snel afgetikt en Mary verzocht om gezichtgericht op mijn mondje te komen zitten.
Ze plantte meteen haar 2e gaatje op mijn mond en ze genoot er naar hartelust van. Na een poosje verplaatste ik mijn aandacht naar haar kieteltoren. Vingertje in haar poepert mocht niet van der, nou dan toch lekker niet. Ze kraaide weer de victorie na dat ik haar 'toren' helemaal beklommen had.
Hierna wederom een korte pijperij en na een laatste Bef ging ze van me af en zei :
Ik ga je nu goed pijpen en ging daarbij ook flink met haar vingers in mijn hol roeren (ik had later in de auto best wel last van spontane flatus-sen ....)
In haar mondje wilde ze mijn spermatozeën niet, dus voor mijn overheerlijke proteïne-eruptie een tijdige mond'ontsluiting' toegepast.
Na de daad , Samen gezellig een uitgebreide na-was gedaan en ging ze nog effies met haar schuddende kont naar me toe staan en vroeg me om die de volgende keer te masseren... we gaan het zien ....
Voor de liefhebbers : ze zegt ook uitgebreid geil te masseren....
Ik heb Mary ervaren als een eerlijke lieve meid en met respect zullen jullie ook zeker een goede ervaring met haar mogen beleven.
Je krijgt heeeeel veel van Mary en voor zeer weinig pegels !!
Ik wat kwijt
zij wat rijk .
Vragen graag per pm...