Recensie Julia, Den Haag, Doubletstraat 25 k9 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

brian12

Wandelaar
59
24/10/21
36
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Liep haar 2x voorbij... deed telkens deur open... bij tweede keer gevraagd of ze PZC doet... Dat doet ze wel lekker en ondertussen ook gevraagd of ze de ballen meenam... ze heeft mooie volle borsten en een grote kont waar je hard tegen aan mag slaan als ze je pijpt of als je aan het neuken bent. Tijdens het pijpen heeft ze haar kont naar me toe de hele tijd en ze wilt heel graag dat je haar aanraakt... mocht ook de hele tijd vingeren... oja kwam ook nog heerlijk in haar mondje. Was niet de bedoeling ? . Koopje voor 40eu. Ze noemde haarzelf Julia of July
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag deze mooie donkere dame bezocht. Ze is Ghanees (Afrikaans) en niet Colombiaans zoals @brian12 vermeld in zijn recensie. Haar leeftijd zal rond de 35 jaar zijn.
Het was niet echt een goede maar ook geen slechte ervaring. Ik had haar eerder gezien, maar nog niet eerder bezocht.

Bij binnenkomt eerst een beetje gebabbeld en de financiën afgehandeld, daarna mijn edelen delen gewassen, daarna een staande verkenning waarbij ze zei, dat ik haar overal mocht betasten en aanraken. Hierna op het bed met haar borsten gespeeld en deze lekker gelikt ?

Daarna heeft zij mijn jonge heer met haar mondje verwend. Vervolgens ging zij on top. Daarna afgemaakt in de bekende missionaris houding.

Het kwam op mij een beetje gehaast over, maar dat kan aan mij liggen
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ook Afrikaans. Een keer naar binnen geweest, ze vroeg maar 30 euro ipv de standaard 35. Ik denk dat de schatting van brian12 mbt de leeftijd beter is. Donkere vrouwen zien er vaak jonger uit (een van de redenen dat ik van donker houd ? ).
Misschien had Julia een slechte dag, maar ik kreeg wel de indruk dat het bewegen haar zwaar af ging, een moe en pijnlijk lichaam.
Service was redelijk standaard, niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht.
Ik ga zeker nog een keer terug want ik kan me ogen niet afhouden van die heerlijke donkere billen.
Ik zal geen vaak terugkerende vaste klant worden, maar voor af en toe is ze zeker geen slechte keuze. De volgende keer eens 50 Euro betalen en kijken wat voor deuren er open gaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag naar de doublet gegaan naar rosie dominicaans republiek dame met dikkee reet en geile brede heupen. Had afgesproken voor 50 euro en 30 min sex. Was pijpen met condoom haar beffe en rimmen en neuken. We begonnen met standje 69 waar ik haar kont goed hebt uitgelikt. Pijpen was redelijk niet bijzonder en neuken was ook niet bijzonder. als je een dame zoekt met een dikke hol dan is zij wel het juiste adres. Ze stond binnen in de doublet in de passage met al die andere braziliaanse dames enzz. Vanaf de straatkant niet de pisbakken kant eerste passage meteen rechts.
 
Geen idee meer man kamer nummer
Ik ken wel een rosie maar dat is een blonde colombiaanse, wel dikke derrierre
Deze is zeker niet blond zwart haar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Julia binnengewipt. Mooie meid uit Colombia met super tieten en een heerlijke kont. Haar kamer heeft A/C en het was er heerlijk koel. Julia is een mooie donkere meid met een bescheiden uitstraling. Ze komt uit Cali, de hoofdstad van de Salsa, en is al twee jaar in Nederland. Na eerste babbel lekker begonnen met het beffen van haar volle en sappige kut. Ze ging er heerlijk ontspannen bij liggen en genoot zichtbaar van mijn tong. Wat een lekkere zoete smaak ! Daarna wisselen naar PZC in 69 houding. Goede diepe halen en lekker met haar tongetje de eikel bewerkt.
Nu werd het tijd voor een goede wip: Julia on top met haar volle borsten in mijn gezicht. Heerlijk genieten, ook al is de kut nogal wijd en moet je flink doorhalen. Uiteindelijk afgemaakt met haar hand, en na een korte babbel en afscheidskus weer de straat op.
Fijne ervaring, voor herhaling vatbaar
 
Deze geeft wel echt slechte sex hoor met haar wijde kut

Ze stond er meer als 10 jaar geleden ook. Toen was ze wel echt goed.

Nu een paar keer geprobeerd met elke keer de hoop op iets wat lijkt op toen. Ze ze doet alsof ze zin heeft maar heeft helemaal geen zin

Ik probeerde m'n lul maar in d'r reet te rammen de laatste keer omdat ik ook geen zin meer had. Ze begon ze keihard te schreeuwen. Heb snel m'n spullen aangetrokken en ben ertussenuit geknepen

Vond het ergens nog best wel kinky hoe ze probeerde te ontsnappen met m'n lul half in d'r reet schreeuwend
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Melissa is best een leuke dame met een paar heerlijke borsten.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten en waarna ze op mij kwam liggen en ik haar billen kon masseren.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt met condoom en we hebben een lekker partijtje geneukt in standje cowboy waarbij zij op mij zat.
We hebben ook lekker gebabbeld met elkaar over familie.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar.
Zij gaf mij nog een paar zoenen en namen afscheid.
Het was een fijn bezoek om zeker nog een paar keer te herhalen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 keer voorbij gelopen , haar even "gekeurd" oftewel netjes gezegd 'gadegeslagen' terwijl ze voor haar raampie zat te bellen.
De 3e keer heb ik haar tussen het bellen door "gestoord". Ik dacht bekijk het maar met die kut-telefoon, want ik wilde haar spreken en er achter komen of ze een mevrouw is die vreugdekreetjes slaakt bij en beleefd aan het Beffen en Baffen met de daarbij behorende kommertjes.
Dus ik heb haar beleefd gevraagd indien ze centjes wil verdienen om ff rapido adios te zeggen tegen haar telefoon-gesprekpartner : zo gezegd, zo gedaan.

Allereerst heb ik me voorgesteld en daarna mijn vragen te berde gebracht.
Ze bleek een alleraardigste, vriendelijke en vrolijke meid te zijn die mij bevestigde
dat meerdere kommertjes bij goeie likkies meer dan heel goed mogelijk zijn.... ik ben een nymfo zei ze.
Dat viel me niet tegen en datgeen klonk als muziek in mijn kort geleden uitgespoten oren. Terwijl we spraken zat ze zelfs al aan mijn snikkel te voelen.... Niet dat ik het erg vond, maar ik weerde dat af om eerst de onvermijdelijke zakelijke overeenkomst af te sluiten.
Wat vraag je voor een uurtje ? 100 zei ze , waarop ik zei : dus een half uurtje is 50e ? Si, nou das wel van de erg 'goeiekope' en daar hoefde ik niet lang over na te denken : nog voordat ze uitgesproken was pakte ik gelijk haar hand vast en plaatste die meteen weer op mijn stok om verder te gaan 😄 Mooi , afgesproken dat we een half uurtje zouden doen en als de praktijk gelijkenis vertoont aan de besproken theorie, dan doen we een uurtje.

Nou vooruit met de geit dan maar:... de Gordijntjes dicht, kraan open en alle gaatjes 'opfrissen' om te bedde te gaan.
Ondertussen vielen er geen stiltemomenten en ik bevredigde mijn nieuwsgierigheid door wat vragen te stellen.

Ze gaat eind december weer richting huis en hoopt hier in februari weer terug te zijn.
Mary zegt een 32 jarige Columbiaanse te zijn die voorheen in Spanje heeft gewerkt. Haar Lichaam en koppie maakten te samen een leuk plaatje en als ze nou nog eens geil blijkt te zijn, dan ben ik in mijn noppies : daar gaat het tenslotte om.
Ze heeft een Tattoo op de onderkant van haar rug en hield tijdens de actie haar rode topje aan waarbij ze haar C tieten wel ontbloot.

Ze ging er meteen uitgebreid voor liggen en ik aan de gang met mijn bekkie aan haar fraaie doos-sie. Mevrouw liet het zich kirrend welgevallen en draaide met haar onderlichaam. Mijn Vingertje nam het af en toe over en beroerde haar redelijk grote en goed reagerende genotsknop. Haar vocht zorgde voor letterlijk vingeraflikkend genot.

Inderdaad lust ze er, tot mijn volle tevredenheid wel pap van en ze ging aan de slag met mijn jongeheer en probeerde me klaar te krijgen : vind ze leuk zegt ze......
Mijn zwemmertjes waren vandaag moeilijk in toom te houden, dus om mijn lust te behouden snel afgetikt en Mary verzocht om gezichtgericht op mijn mondje te komen zitten.
Ze plantte meteen haar 2e gaatje op mijn mond en ze genoot er naar hartelust van. Na een poosje verplaatste ik mijn aandacht naar haar kieteltoren. Vingertje in haar poepert mocht niet van der, nou dan toch lekker niet. Ze kraaide weer de victorie na dat ik haar 'toren' helemaal beklommen had.

Hierna wederom een korte pijperij en na een laatste Bef ging ze van me af en zei :
Ik ga je nu goed pijpen en ging daarbij ook flink met haar vingers in mijn hol roeren (ik had later in de auto best wel last van spontane flatus-sen ....)
In haar mondje wilde ze mijn spermatozeën niet, dus voor mijn overheerlijke proteïne-eruptie een tijdige mond'ontsluiting' toegepast.

Na de daad , Samen gezellig een uitgebreide na-was gedaan en ging ze nog effies met haar schuddende kont naar me toe staan en vroeg me om die de volgende keer te masseren... we gaan het zien ....
Voor de liefhebbers : ze zegt ook uitgebreid geil te masseren....

Ik heb Mary ervaren als een eerlijke lieve meid en met respect zullen jullie ook zeker een goede ervaring met haar mogen beleven.

Je krijgt heeeeel veel van Mary en voor zeer weinig pegels !!


Ik wat kwijt
zij wat rijk .


Vragen graag per pm...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Het (wederom) geweldige verslag van onze confrère DeFleppendeflepper (AKA de DeBeffendeBaffer) deed me mijn wandelschoenen weer eens afstoffen om op 29 december een voor mij nieuw pareltje met een bezoek te vereren. Net als hem ben ik een fervente beffendebaffer. Enfin, ik naar de Doubie 11-25 waar ik op K10 een donkere dame trof, zonder "indianen vlechten" (zoals beschreven in een ander topic over dezelfde dame) aan de zijkant van haar hoofd maar met, zo later zou blijken, een tattoo onderaan haar rug. Zij zat aan de telefoon maar was zo vriendelijk om haar gesprek te beëindigen toen ik vroeg of ze beschikbaar was. Op mijn vraag wat haar naam was, antwoordde ze met: "Julia", waarop ik dacht: nee hè. Ik zei dat ik eigenlijk op zoek was naar een andere dame en toen ze vroeg: wie dan? Zei ik Rosie. Lachend bevestigde ze dat zij Rosie was. Later voegde zij er desgevraagd aan toe: uit Cali, Colombia. Ik dus naar binnen en mijn wensen duidelijk gemaakt. Was allemaal mogelijk en we zouden er een leuke tijd van maken. Ik had specifiek gevraagd naar tongzoenen maar tijdens de actie bleek dit toch niet mogelijk…

Normaal gesproken zou dit voor mij een dealbreaker zijn maar in dit geval was de rest van de actie tot mijn volle tevredenheid. Nadat ze haar pijp kunsten een tijdje vertoonde, vond ik het tijd om bij haar aan de slag te gaan. Toen ik mijn plannen kenbaar maakte, ging ze in 69 op mij zitten en maakte de opmerking: is dit goed? Daar had ik niets tegenin te brengen en ik ging volop aan de bef en de baf. Ik denk mijn gesabbel aan haar genotsknopje haar te veel werd en ze duwde haar heerlijke bafgaatje op mijn mond. Ah rico, kwam er uit haar mond. Maar ik was toch iets anders van plan en naar een tijdje gevraagd of ze op haar rug wilde liggen, zodat ik haar, inmiddels keihard geworden kieteltorentje (citaat DeFleppendeFlepper) verder kon bewerken. Op het nogal kleine bed kon ik, alleen liggend op mijn buik met mijn benen gebogen in de lucht, de bef goed uitvoeren. Mijn actie werd gewaardeerd met als resultaat een kletsnatte gleuf en op het moment suprème, bij kant een mond kneuzing omdat ze mijn hoofd, met twee handen, hard in haar kruis drukte. Daarna heeft ze mij nog even gepijpt en ben ik over mijn buik klaargekomen. Saillant detail: ik was er vrijdag op het moment dat onze confrère eveneens de bef bij Rosie wilde uitvoeren maar volgens hem voor een dicht gordijn stond omdat ik binnen was…

Sorry DeFleppendeFlepper. Over 6 weken meer succes 🤞😂🤣😋
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals in de vorige 2 recensies te lezen valt , zorgde deze dame bij mij en ook bij @Rooyboss voor nogal wat verwarring door meerdere namen te gebruiken : Julia , Mary , Melissa , Rosie....... vandaar dat de recensies in het topic van Rosie geplaatst werden.

Ook over de kamernummers was verwarring , maar Rosie staat echter in kamer 10 en dat is om de hoek van Julia in dezelfde passage. Sinds kort heeft Rosie een naamkaart voor haar raam.

De dame die ik bezocht heb was dus wel degelijk Julia en ik kan niet anders zeggen dan dat zij fantastische service verleent.
Bij Julia ga ik altijd voor minimaal een uur en ik heb dus geen ervaring bij haar met een bezoekje van 15 minuten .

Ik ben bij Julia sinds januari nu 6 keer geweest en je krijgt erg 'veel voor weinig' bij haar.
Mijn tip is neem een uurtje en geef haar bijv. een massage en verwen vooral haar klit 'zachtjes' met je tongetje en ze wordt als was in je handen oftewel zo geil als boter.

De Baffers kunnen haar beslist ook een hoop genot schenken en dat wordt dankbaar gewaardeerd :

Na een Baf-ritueeltje vroeg ik n.l. of ze het lekker zou vinden om mijn jongeheer in haar kontje te voelen en tot mijn verrassing antwoordde ze dat ze dat erg fijn zou vinden........ maar het moest wel zachtjes gebeuren en dus niet zoals een konijn zijn driften uit en wild te keer gaat !

Dat liet ik me dus geen 2 keer zeggen , dus met een jezusgang een cd om mijn staander en aan de gang om 'hem' heerlijk in haar bruine luik te laten verdwijnen.

Ik ben zelf een rustige flepper , dus het werd een succes voor mij en haar :
op zijn 'Beugeldijks' is dus het motto : Rustaaaaaaaagh..

Ze is werkelijk een genietster met een heeeeeeele grooooote G en zelfs een plasje wil ze ook wel aan je kwijt.

Ze is 6 dagen in de week vanaf ongeveer 13 uur aanwezig.
Ik heb er in ieder geval weer een fijn adresje bij en deel haar nu graag met jullie.

Vragen mag natuurlijk altijd per p.m. : dan houden we in ieder geval dit "recensie-topic" goed leesbaar !!

Ik wat kwijt
Zij wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gewoon een lekkere geile dame. Lekker zacht lichaam en wanneer je respectvol bent is er veel mogelijk.
 
Hallo medewandelaars,
bij deze dame vraag ik me af of het wel steeds over dezelfde gaat. In eerdere recensies wordt er steeds Spaans gesproken en is ze Zuid Amerikaans en zegt ze ah..rico. Maar bij de laatste 2 berichten staat ineens dat ze Afrikaans is en was er NL en Engels gesproken!?
Kan iemand die haar heeft bezocht dat uitleggen, of gaat het idd om verschillende dames.
Bij voorbaat dank!
 
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lees mijn recensie nr 20 maar : ik heb het uitgebreid uitgezocht en het is gewoon Julia uit Afrika die graag andere namen hanteert zoals meerdere malen genoemd wordt !!!!!!!!!

Ze wordt/werd verward met Rosi(e) die om het hoekje van haar zit op k10 en k11 of soms naast Lorena : Rosi(e)heeft tegenwoordig een naamkaartje voor het raam om verwarring te voorkomen !!

Ze spreekt Frans en Engels, tevens Spaans (heeft in Columbia verbleven zegt ze ...........) , en goed Nederlands.

Hopelijk komt er nu eindelijk een EINDE aan "wie ze is en hoe ze heet" , want het is "AFRIKAANSE JULIA"
=============

Ik heb de moderator gevraagd om eventueel recensies te verwijderen !!

Gewoon kamertje 9 in de passage 11/25 in gaan om een fijne en goedkope tijd door te brengen om lekker te genieten....
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het antwoord @De fleppendeflepper Ja ik had die recensie ook gelezen maar door alle andere recensies werd het zo onduidelijk. Je schrijft trouwens altijd op een leuke manier, zoals lekkah rustag op zijn Beugelsdijks 😂
Nogmaals bedankt, het is nu een stuk duidelijker.

//Edit mod: het is nu duidelijk dat het om een en zelfde dame gaat. Vanaf hier gelieve dit niet meer te vragen. We gaan door met recensies vanaf nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is weer terug van 'een vijf weekse' vakantie en vandaag heb ik Julia letterlijk en figuurlijk ge"anaal" liseerd.

Voor het ontdoen van de kleding zoals gewoonlijk eerst mijn wensen en de prijs afgemaakt.
Dit is goed onderhandelbaar , want voor weinig is er veel mogelijk met deze dame en het scheelt ook indien je vaker bent geweest bij haar.

Voor en tijdens de voorwas nog even samen uitgebreid de mogelijkheden besproken die Julia in de aanbieding heeft en dat kan voor sommigen best wel interessant zijn :

Buiten de "normale" dingen zoals pijpen en neuken kan je bijvoorbeeld ook terecht voor :

-massage (ook graag bij haar) ,
-beffen ,
- baffen (bij haar) ,
-een trio met een andere dame ,
-een "gevend" plasje van haar kant ,
-kontje neuken (wat ze lekker vindt)
-ze doet ook aan huisbezoek als je elkaar wat langer kent.

Wat ze beslist niet wil is een vinger (al of niet met een cd er om) in haar gaatjes !


Haar credo is (moest er smakelijk om lachen):

"Mijn natte Kut en kont ,
is voor een lul of mond"


Ik was er een half uurtje tegen een uitgehandelde vergoeding van 60 !!! euries en dat inclusief de Pijp zonder , de Bef, de Baf en het kontje neuken .
Na afloop een zeer uitgebreide nawas van haar kant , dus de hygiëne zit wel goed bij haar.

Ik heb haar niet verteld dat er een topic van haar bestaat , maar wel gezegd dat mijn "vrienden" niet precies weten waar ze staat en haar wel willen bezoeken maar niet kunnen vinden .... 😉

Tevens zou ze geen andere namen meer gebruiken , dus als je haar naam vraagt zal ze (als het goed is) Julia zeggen....

Ik heb haar aangeraden om een "herkennings-teken" voor haar raam te hangen , zodat je ook kunt zien dat ze aanwezig is als ze bezet is : ze dacht zelf aan iets met een roos of haar naam er op.
Mocht iemand dit signaleren , meldt het dan svp.

Met respect en normaal warm gedrag zal je gegarandeerd een goede date met meerdere 'kommertjes' van deze grote donkere Geniet-ster beleven.

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

NB : d.m.v. mijn recensies hoop ik immer bij te dragen aan een fijn bezoekje aan onze dames , maar ik moge hopen dat de véëéééle NIET schrijvende leden hopelijk eens wakker worden en voor een keer "de pen" oppakken.

Het is een poep kleine moeite , al is het maar beknopt, om een verhaaltje op de site te plaatsen over jouw ervaringen !!

Of is het de "schroom" ......
Elk verhaal is er één en denk maar niet dat juist jouw verhaal niet in de smaak zal vallen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan