Recensie Julia, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkies

Newbie
22
21/09/23
40
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2293841-julia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Onlangs bij Julia langs geweest in een hotel in noord. Bij binnenkomst was ze aangekleed in lingerie en ze was idd de meid op de foto's, maar iets minder knap dan op de foto's. Na de financiële afhandeling en douchen op bed beland waar zij al lag. Ze had haar hakken nog aan in bed en deed ze tijdens de hele sessie ook niet af. Begonnen met zoenen, maar het waren laffe kusjes op de mond, had het gevoel dat ze daar ook geen trek in had. Daarna ging ze 'pijpen', ik weet eigenlijk niet of je het pijpen kan noemen als ze alleen maar de eikel in de mond nam. Merendeel van het pijpen zat de volledige eikel niet eens in haar mond. Ik dacht misschien doet ze het beter tijdens het neuken, maar helaas was dat ook een deceptie. Ze hield haar benen op zo'n manier dicht dat ik er wel in kon maar alleen voor de helft met de penis. Heel frustrerend en ze wilde haar benen ook niet helemaal open doen, toen was ik er wel klaar mee, klaar gekomen en snel vertrokken. Ik ga er iig nooit meer heen. Jammer dat goede DVP's laatst tijd lastig te vinden zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan