Kortste recensie ooit? Vul dan ook even een beoordeling in.Mijn favoriet!
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKortste recensie ooit? Vul dan ook even een beoordeling in.Mijn favoriet!
Kwam pre-corona eigenlijk alleen maar op de Wallen maar al mijn vaste dames zijn helaas nooit meer teruggekomen en met de huidige prijzen werd het tijd om verder te kijken naar andere wandelgebieden.
Dus maar eens rondgekeken in het Singelgebied waar ik dankzij deze site in ieder geval al een paar interessante dames op mijn lijstje had gezet.
Kom 100% op herhaling en kreeg hier tenminste een ouderwets wandelgevoel.
Ik was paar weken geleden ook op de wallen veel ramen stonden leeg veel toeristen abnormale prijzen en bagger service totaal zonder gevoel. Ik probeerde Julia te te bezoeken was op een vrijdag avond maar ze was helaas weer bezet. Ben daarna weer terug naar de wallen gelopen om een Russische dame te kiezen 50 euro afgesproken voor alleen orale seks binnen 10 minuten stond ik alweer buiten.Snap het helemaal, was gisteren toevallig nog even op de Wallen beland.. 'waar is hier de nooduitgang' zeg maar
want niet normaal zo druk dus schuivelen in verplichte looprichting en prijzen van 150eur voor 20min stnd service en waarschijnlijk minder beleving. Waar is de tijd gebleven... zelfs in 2018/19 was het nog ok terwijl het toen ook al gestoord druk was met toeristen in de stad.
Singelgebied tenminste nog ouderwets goede service voor een redelijke prijs en kun je gerust even een rondje lopen.
Zoals je begreep werkt Jullia zondag t/m woensdag en op vrijdag 13.00-22.00+.
Vaste adres is nu al tijdje Oude Nieuwstraat 22b wellicht kan de moderator dit eens in de titel v/h topic aanpassen.
Thanks voor het melden! Dan vanmiddag maar even m'n bezoekje ingepland en was weer fijn m'n favorietje te zien na zelf 3 weken op vakantie .@Wandelaar020 : zij heeft haar dagen in ieder geval t/m november aangepast naar zondag en dinsdag t/m vrijdag.
Had haar al even gemist. Weet iemand of ze er deze week ook weer gewoon is?
Bedankt voor de update en blij dat ze er weer regelmatig is, Kon pas deze week langs om even het eerste bezoekje vh jaar te doen. Zullen er ongetwijfeld nog vele volgen . Eerst maar even rustig bijgepraat en daarna afgesloten met een fijn potje sex.Was inderdaad nogmaals wat dagen niet aanwezig... maar vanmiddag was ze er weer, Happy days .
Dan was ik waarschijnlijk zo dronken dat ik niet eens gemerkt heb dat ze er een condoom om deed Een soort omgekeerde stealthing dus!Kom al heel lang bij deze dame en pzc is niet iets dat zij zal doen..
Vanmiddag ook specifiek aan haar gevraagd en nee zelfs voor een vaste klant zal zij dit niet overwegen.
Haha had ze 2 weken geleden ook gezien, niets voor mij.. ook niet voor 1 keer proberen. Ben liever lekker met haar bezig .Dit keer wat nieuwe speeltjes die ze bij haar had
Wie is die katja en welke kamer ontvangt ze?Weet iemand of Julia en Katja van ONS 19 trio's doen. Ik heb Julia een paar keer uit Katja's kamer zien komen. Ik zou ze graag samen neuken.
Ze doen wel eens iets van een trio heeft Julia me wel eens verteld, geen idee of ze dat alleen voor sommige klanten bij uitzondering doen. Lijkt me wel speciaal maar hou het toch bij Julia alleen.Weet iemand of Julia en Katja van ONS 19 trio's doen. Ik heb Julia een paar keer uit Katja's kamer zien komen. Ik zou ze graag samen neuken.
Bedoel je die Russische of Oekraïense, of welke voormalige Sovjet republiek ze dan ook vandaan komt. Ze is best voor veel in, gewoon vragen dus. Alleen dat ze uit de kamer van haar collega komt, dat zegt werkelijk helemaal niks en vervolgens hangt het ook nog van Katja af, of die een trio ziet zitten.Weet iemand of Julia en Katja van ONS 19 trio's doen. Ik heb Julia een paar keer uit Katja's kamer zien komen. Ik zou ze graag samen neuken.