Juiste hygiene: Maar wat wordt daarmee bedoeld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
08/10/24
1
In advertenties staat vaak: 'bij juiste hygiene is a, b en c mogelijk' .

Maar wat vinden dvp eigenlijk belangrijk qua hygiene van de heer?
1. geschoren - alleen baard? Of juist ballen? Of hele schaamstreek?
2. gedouched? Indien ja, waarom eigenlijk als je ook kan douchen op de kamer?
3. schone handen en nagels? Kort gekipte nagels?
4. Lekker luchtje?
5. Anders?
Schone kleding lijkt me vanzelfsprekend.

Leuk als er ook reacties komen van dvp in deze thread ipv medewandelaars.
 
  • De meeste sekswerkers zullen natuurlijke beharing geen probleem vinden, zolang je schoon bent.
  • Zorg ervoor dat je dus schoon bent en dat je ook je liezen, billen en genitaliën goed wast met een washandje. De douche op de kamer is niet bedoeld voor een grondige reiniging; dat doe je thuis. Op de kamer kun je samen douchen voor een laatste opfrissing.
  • Korte, schone nagels zonder scherpe randjes zijn heel belangrijk, omdat de vagina heel kwetsbaar is. Een beschadiging van de vagina kan penetratie onmogelijk maken, en dat is natuurlijk zonde. En nee, je krijgt geen geld terug.
  • Een subtiel luchtje kan aangenaam zijn, maar overdrijf niet door een hele fles parfum te gebruiken.
  • Let er vooral op dat je mond en gebit schoon zijn. Een frisse adem is belangrijk, dus vermijd het eten van knoflook of andere sterk ruikende voedingsmiddelen de dag ervoor.
  • Tot slot, schone kleding en een verzorgde uitstraling maken een groot verschil.
Eigenlijk dus alles wat je normaal ook zou doen als je voor de eerste keer met een mooie vrouw een date hebt. Je laat je beste versie van jezelf zien.
 
Ben het helemaal eens met wat Vixen schrijft. Een luchtje zou niet eens hoeven als je schoon bent, maar als je teveel gebruikt heb is dat echt niet fijn, voor mij althans.
Wat het scheren betreft, een baard is zeker niet erg. Maar als je van lekker wild zoenen houdt, zorg dan dat je geen harde stoppelbaard hebt aub.
Bij het pijpen is het fijn als je kortgewiekt ben, ik heb mijn tanden al geflost 😅. En hou je ervan als je ballen gelikt worden, dan glad please.
 
In advertenties staat vaak: 'bij juiste hygiene is a, b en c mogelijk' .

Maar wat vinden dvp eigenlijk belangrijk qua hygiene van de heer?
1. geschoren - alleen baard? Of juist ballen? Of hele schaamstreek?
2. gedouched? Indien ja, waarom eigenlijk als je ook kan douchen op de kamer?
3. schone handen en nagels? Kort gekipte nagels?
4. Lekker luchtje?
5. Anders?
Schone kleding lijkt me vanzelfsprekend.

Leuk als er ook reacties komen van dvp in deze thread ipv medewandelaars.

Schone kleding??????? WTF, das écht het laatste waar een dvp van wakker ligt.

Ik begrijp echt niet waarom je dit topic opstart; hoe wil jij dat een dvp zich voorstelt aan jou? Het antwoord daarop (in grote lijnen) geldt net hetzelfde voor jou.

Logisch toch zou ik denken maar er zijn voorbeelden genoeg van dvp's die klanten moeten weigeren omdat mannen niet weten wat een basishygiëne inhoudt.
 
Nou een van de dvp's waar ik vaker kom. Vind het wel zo prettig als de heren hun schaamhaar een beetje fatsoeneren, ipv een heel oerwoud dat vind ze niet meer van deze tijd en niet echt prettig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan