Maltrobbie
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week afgesproken met Juicy. Eerder was het een keer misgelopen. Ipv hier direct een slechte review te geven (Wat veel mannen doen) haar opnieuw gecontacteerd, omdat ik zeer nieuwsgierig naar der was. Heb er absoluut geen spijt van gekregen.
Zij is een super lieve meid, die er zelf ook van geniet. Bij binnenkomst werd ik begroet met een lieve, beetje verlegen glimlach. Direct heerlijk tongzoenen en haar lichaam verkennen. Ze is wat molliger dan ze adverteert, maar persoonlijk heb ik dat liever dan te mager. Haar kont is in ieder geval stevig en super lekker. Toen ik haar op bed duwde om haar poesje te proeven, dekte ze dat af met haar hand en zij, "eerste betalen". Fair natuurlijk, maar ik liet me niet uit het veld slaan en verleide haar om mijn tong toe te laten. Ze liet zich lekker gaan en kwam al bijna voor de eerste keer klaar. Toen toch eerst de financiën afgehandeld en haar mijn al harde paal laten uitpakken.
Wat volgde was een uur passie-volle sex waar we beide 2 keer zijn klaar gekomen, waarvan zij een keer spuitend. Zeer geile date en absoluut een GFE.
Een trio met Linda erbij is nu mijn volgende wens.
Zij is een super lieve meid, die er zelf ook van geniet. Bij binnenkomst werd ik begroet met een lieve, beetje verlegen glimlach. Direct heerlijk tongzoenen en haar lichaam verkennen. Ze is wat molliger dan ze adverteert, maar persoonlijk heb ik dat liever dan te mager. Haar kont is in ieder geval stevig en super lekker. Toen ik haar op bed duwde om haar poesje te proeven, dekte ze dat af met haar hand en zij, "eerste betalen". Fair natuurlijk, maar ik liet me niet uit het veld slaan en verleide haar om mijn tong toe te laten. Ze liet zich lekker gaan en kwam al bijna voor de eerste keer klaar. Toen toch eerst de financiën afgehandeld en haar mijn al harde paal laten uitpakken.
Wat volgde was een uur passie-volle sex waar we beide 2 keer zijn klaar gekomen, waarvan zij een keer spuitend. Zeer geile date en absoluut een GFE.
Een trio met Linda erbij is nu mijn volgende wens.