WHEM Jovanna, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
353
26/12/21
233
14
Heeft er iemand ervaring met deze dame? Ik heb haar weleens via webcam sites bewondered maar nu is ze ook te boeken voor echte dates.

 
Helaas heb ik nooit in het echt met haar afgesproken. De site waar ze aktief op was heb ik haar al heel lang niet gezien. Volgens mij komt ze uit de regio rotterdam. Dat is een stuk dichterbij voor me. Jammer genoeg is het te ver rijden om een gokje te wagen.
 
Ze adverteert weer op sexjobs. Via een andere site heb ik eens met haar afgesproken, hotelkamer geboekt en ze komt doodleuk NIET opdagen. Compleet nep ze alleen uit op betaald contact via de app of cam volgens mij.
 
Wou van de week met haar afspreken.
Ze zou eerst woensdagmiddag komen, maar er was iets tussen gekomen..(wat gebeuren kan natuurlijk)
Vervolgens zou ze donderdag komen, maar dan werd t iets later.
Ipv 15.00 in de middag werd t 21.30 in de avond. Kreeg een appje om 21.15.
Toen afspraak gemaakt voor vrijdagochtend 11.00 uur, maar om 00.40 kreeg ik een appje dat t toch maar een andere x moest worden..
Liefst in de middag of avond…
Beetje vaag allemaal.
 
apart, ik heb haar vaak op de webcam gezien en dan praat ze niet erg positief over haar afspraakjes. Ooit ook geporbeerd af te spreken toch spannend een webcam babe in het echt. Ik kan alleen beamen wat loze vissertje aangeeft. Het is mij ook niet gelukt om af te spreken.
 
Ik schrik van de slechte reviews.. Deze dame is heel duidelijk en wat heb ik van haar genoten. Ik heb er 3 uur voor gereden. Maar is het helemaal waard. Ik kom zeker nog een keer terug bij haar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan