Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben "nieuw" op dit gebied en heb eigenlijk wel wat te delen.

Ik zeg nieuw, omdat ik vorig jaar dit een keer heb geprobeerd en direct zo geschrokken was dat ik er gelijk klaar mee was. Gelukkig is dat nu bijgedraaid.

Mijn eerste date was een fiasco ik kwam in de hotelkamer en daar was een man met een rokje en een slaapmasker die ik op moest zetten, ik vond het doodeng. Hij probeerde ook zo erg af te dingen! Ik heb hiermee nog een keer afgesproken omdat ik ook niet beter wist destijds, maar toen is mijn lingerie gestolen dus ik was gelijk helemaal klaar hiermee.

Nu ben ik "echt" begonnen en het bevalt tot nu toe goed. Ik heb met een hele leuke man afgesproken en we chillen lekker in de kamer. Heel respectvol, netjes, roomservice, intelligent, lekker kletsen en tussendoor van elkaar genieten. Hij behandelt me als een mens. Meer van dit soort a.u.b. 😍
Oooh die kledijverzoekjes met hun eigen kledij… ik doe het niet meer. Je ziet dat het al meermaals gedragen/ gebruikt is 😕
Als het niet uit de verpakking komt bedank ik liever. 😅

Heel veel succes in je verdere prosti carrière Indy 😍
 
Oooh die kledijverzoekjes met hun eigen kledij… ik doe het niet meer. Je ziet dat het al meermaals gedragen/ gebruikt is 😕
Als het niet uit de verpakking komt bedank ik liever. 😅

Heel veel succes in je verdere prosti carrière Indy 😍
Wat? Speciale kledij mee voor haar... die al gedragen is??? WTF!
Uiteraard zit het nog in de verpakking en is het nagelnieuw! (wel niet vergeten het prijs ticketje te verwijderen)
 
Wat? Speciale kledij mee voor haar... die al gedragen is??? WTF!
Uiteraard zit het nog in de verpakking en is het nagelnieuw! (wel niet vergeten het prijs ticketje te verwijderen)
Sommigen doen dat. Nemen het achteraf terug mee om zo gratis gedragen slipjes/ panty's/ lingerie te scoren.

Wat ook gebeurd zijn slipjes geven, om jou die dan te laten dragen en dan terug te vragen. Geen echt cadeau dus. 😅

Ach we komen al eens wat tegen!
 
Je valt in herhaling. Dit heb je toch al geschreven in dit topic?
Zou kunnen, weet ik niet zeker. Maar dan vallen anderen ook in herhaling.
Ik heb niet 28 pagina's aan reacties in mijn hoofd zitten. Zelf ben ik zo inconsistent als het maar kan met mijn reacties. De ene dag vind ik dit en de andere dag heb ik een andere mening. Ik ben net een mens.

Enige is ik ben een beetje allergisch voor het woordje moeten. Ik lees dat niet graag. Wat een ander vind dat ik moet doen. Ik bepaal dat gelukkig geheel zelf. Net zoals ieder ander.
 
Zou kunnen, weet ik niet zeker. Maar dan vallen anderen ook in herhaling.
Ik heb niet 28 pagina's aan reacties in mijn hoofd zitten. Zelf ben ik zo inconsistent als het maar kan met mijn reacties. De ene dag vind ik dit en de andere dag heb ik een andere mening. Ik ben net een mens.
Nergens gezegd dat je geen mens bent 😗
Enige is ik ben een beetje allergisch voor het woordje moeten. Ik lees dat niet graag. Wat een ander vind dat ik moet doen. Ik bepaal dat gelukkig geheel zelf. Net zoals ieder ander.
Ook het woord moeten niet gebruikt. Gebruik ik overigens zelden.

Viel me gewoon op niets meer niets minder.

Maar je hebt gelijk. Die korting was in 5 andere topics door jou omschreven. Mijn excuses.Screenshot_20240729_214707_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240729_214745_Samsung Internet.jpg
 
Ook het woord moeten niet gebruikt. Gebruik ik overigens zelden.
Jij hebt het woord moeten niet gebruikt. Maar iemand anders waarop jij weer reageerde wel.

Ik zal het nog even uitleggen hoe ik er in sta. Hou er niet zo van als iemand anders mij de maat neemt (jij was het niet) of je wel of niet mag onderhandelen.

Schrijf dan gewoon ik vind het niet leuk als er onderhandeld wordt met mij en ik ga er nooit in mee. Dat is wat mij betreft helemaal prima. Maar het bepalen of een ander dat wel of niet mag doen. Daar zit voor mij het punt. Dat geldt trouwens niet alleen bij onderhandelen, maar bij heel veel andere dingen in het leven.

Maar in dit onderwerp ging het hier toevallig over.
 
Sommigen doen dat. Nemen het achteraf terug mee om zo gratis gedragen slipjes/ panty's/ lingerie te scoren.

Wat ook gebeurd zijn slipjes geven, om jou die dan te laten dragen en dan terug te vragen. Geen echt cadeau dus. 😅

Ach we komen al eens wat tegen!
Voor hetzelfde vragen ze het terug en brengen het naar de winkel waar het gekocht is en leveren het daar weer in...
 
Dat valt nog te bezien.
Als het als cadeau hebt gekocht en de maat blijkt niet de juiste zijn...
Het zal je verbazen hoe vaak mannen de plank misslaan waar het gaat om de confectiematen van hun lief)


Is ook vaak tactiek......

Beter te groot kopen dan te klein.

Als mevrouw 3x XL heb sta je met te klein vaak mooi voor aap 😎

Te groot voeld aan alsof mevrouw is afgevallen.........


😜
 
Dat deed me hieraan denken:

Clothing-sizes-in-ancient-Rome....jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan