Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa!kent er iemand jonge belgische/nerderlandse dames? Liefst prive ontvangst
Kan u er een link van sturen?
Ja ik heb al gezocht via redlight. Vind enkel jong buitenlandse vrouwen of oudere vlaamse dame'sHeb je wellicht al eens gezocht?
Er zijn websites waar dames zich aanbieden incl. mogelijkheden en prijzen.
Jawelkent er iemand jonge belgische/nerderlandse dames? Liefst prive ontvangst
kent er iemand jonge belgische/nerderlandse dames? Liefst prive ontvangst
Hij vraagt jonge BEL/NLD dames, geen dames met enkel toprecensies, die fotomodel zijn, ... . Het is makkelijk commentaar geven, maar zelf geef je op deze post ook geen inbreng.en als je die nakijkt en hier de reviews leest valt 99% af
Tsja... verplicht? Neen!Is dat verplicht dan? Commentaar geven anoniem is makkelijk he?
Ik werk meestal op dinsdag of donderdag van 10 tot 18 uur. Zijn geen makkelijke uren voor sommigen, wat begrijpelijk is. Maar dan heb ik mijn avondje nog om lekker te rusten voor ik met mijn ander voltijdse job start.Bedankt voor de uitleg. Ik wist niet dat er zo specifiek gezocht kon worden op redlight.
Luna lijkt me wel de moeite. Alleen jammer dat ze maar beperkt afspraken maakt. Meestal donderdag overdag
Dat begrijp ik ook wel! Als ik ooit de gelegenheid heb dan kom ik zeker eens bij jou langsIk werk meestal op dinsdag of donderdag van 10 tot 18 uur. Zijn geen makkelijke uren voor sommigen, wat begrijpelijk is. Maar dan heb ik mijn avondje nog om lekker te rusten voor ik met mijn ander voltijdse job start.
Tsja... en je mist vast niks hoor!Nogsteeds geen berichtje.
Denk dat hij toch iets meer zoekcriteria heeft dan jong en NL/BE afkomst (en talig)