- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/3534147-jolanda#overview
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Daar aanleiding van de trio recensie Eefje/Jolanda maar eens half uurtje Jolanda geboekt. Bij Eefje ben ik al zeer bekend
Beetje raar dat er geen topic is van haar. Wat een topper zeg. Foto's zijn wel wat oud. Gok op tijd dat ze bij Yvonne werkte.
Lekkere geile NL MILF met heerlijke borsten die je hard mag knijpen. En heerlijk op die kont mag meppen. Heeft kleine buikje. Maar naar mijn mening hoort dat wel bij een echte geile MILF.Echt een dame waar een half uur gewoon te kort voor is. Kunt merken dat ze net als Eefje het echt voor haar plezier doet. Ga zeker en vast nog een keer terug. En proberen te sparen voor de trio.
Beetje raar dat er geen topic is van haar. Wat een topper zeg. Foto's zijn wel wat oud. Gok op tijd dat ze bij Yvonne werkte.
Lekkere geile NL MILF met heerlijke borsten die je hard mag knijpen. En heerlijk op die kont mag meppen. Heeft kleine buikje. Maar naar mijn mening hoort dat wel bij een echte geile MILF.Echt een dame waar een half uur gewoon te kort voor is. Kunt merken dat ze net als Eefje het echt voor haar plezier doet. Ga zeker en vast nog een keer terug. En proberen te sparen voor de trio.