livingwild
Newbie
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/joke-45-jaar.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Eerder deze week bij Joke langs geweest. Zo ontvangt in Mechelen op een appartement. Communicatie verliep vlot.
Ik ging voor een kwartiertje met haar beffen en eindigen met klaarkomen.
Is een hele vriendelijke dame die je snel op je gemak stelt. Ze heeft een zekere leeftijd maar haar lichaam ziet er nog redelijk strak uit.
Wat de date betreft doet ze wat ze beloofd. Beffen liet ze graag toe en daarna mocht ik zelfs nog kiezen of ik haar wilde neuken om klaar te komen of niet. Ik heb gekozen voor aftrekken met klaarkomen op haar lichaam. Aftrekken deed ze super lekker waarbij ze de ballen en het kontje ook de nodige aandacht gaf. Het duurde dus niet lang voor ik mijn grote lading over haar spoot.
Na de ontlading nog iets te drinken aangeboden gekregen. Zeker een aanrader als je voor het MILF type bent!
Ik ging voor een kwartiertje met haar beffen en eindigen met klaarkomen.
Is een hele vriendelijke dame die je snel op je gemak stelt. Ze heeft een zekere leeftijd maar haar lichaam ziet er nog redelijk strak uit.
Wat de date betreft doet ze wat ze beloofd. Beffen liet ze graag toe en daarna mocht ik zelfs nog kiezen of ik haar wilde neuken om klaar te komen of niet. Ik heb gekozen voor aftrekken met klaarkomen op haar lichaam. Aftrekken deed ze super lekker waarbij ze de ballen en het kontje ook de nodige aandacht gaf. Het duurde dus niet lang voor ik mijn grote lading over haar spoot.
Na de ontlading nog iets te drinken aangeboden gekregen. Zeker een aanrader als je voor het MILF type bent!