HornyCorny
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-gezellig-ontspannen_6770692
- Totale kosten (in euro)
- €300
Naar aanleiding van het WHEM onderwerp over deze dame, voorheen bekend als Boschbolleke / Bambi, dacht ik, ik zal eindelijk eens een review schrijven.
Ik had ze een middag beschikbaar. Even een ander alibi verzinnen, want deze laatste kans voor de zomervakantie wilde ik niet voorbij laten gaan. Ze is geen klokkijker, dus een date wil weleens uitlopen.
Ze ontvangt thuis. Ze deed de deur open in een sexy zwart setje. Meteen een uitgebreide tongzoen, zoals altijd. Daarna kleedde ik me, op mijn boxershort na, uit en gingen we op bed liggen. Rustig knuffelen, strelen en zoenen. Pijpen doet ze uitgebreid en heerlijk. Zonder condoom is standaard. Ze vindt het ook heel fijn als je haar zachtjes streelt (tepels zijn wel gevoelig), beft en vingert. Ze kreunt heerlijk tijdens het neuken. Neuken zonder condoom kost €50 extra. Naast klaarkomen in haar poes, mag het ook op haar lichaam, maar niet in haar gezicht en mond. Overige opties die ze aanbiedt zijn anaal (afhankelijk van tijdstip op de dag, meerprijs ben ik vergeten) en footjob (inclusief)
Samenvattend een echte amateur GFE.
Ik had ze een middag beschikbaar. Even een ander alibi verzinnen, want deze laatste kans voor de zomervakantie wilde ik niet voorbij laten gaan. Ze is geen klokkijker, dus een date wil weleens uitlopen.
Ze ontvangt thuis. Ze deed de deur open in een sexy zwart setje. Meteen een uitgebreide tongzoen, zoals altijd. Daarna kleedde ik me, op mijn boxershort na, uit en gingen we op bed liggen. Rustig knuffelen, strelen en zoenen. Pijpen doet ze uitgebreid en heerlijk. Zonder condoom is standaard. Ze vindt het ook heel fijn als je haar zachtjes streelt (tepels zijn wel gevoelig), beft en vingert. Ze kreunt heerlijk tijdens het neuken. Neuken zonder condoom kost €50 extra. Naast klaarkomen in haar poes, mag het ook op haar lichaam, maar niet in haar gezicht en mond. Overige opties die ze aanbiedt zijn anaal (afhankelijk van tijdstip op de dag, meerprijs ben ik vergeten) en footjob (inclusief)
Samenvattend een echte amateur GFE.
Laatst bewerkt door een moderator: